מזל טוב: שירי ולירן בדרך לחתונה אמיתית

שירי ולירן מאוהבים ומתחילים לתכנן חתונה רגילה בקרוב

הזוג הכי מסקרן בעונה האחרונה של חתונה ממבט ראשון הם ללא ספק היו שירי ולירן.הקשר של השניים היה מחד הכי מסקרן ומנגד הכי מוזר, כך לפחות חשו כולם בתחילת העונה. בסופו של דבר השניים הפתיעו את כולם והחליט להמשיך את הקשר, עברו לגור ביחד וכבר מעל שנה הם מחזיקים מעמד, מאוהבים מתמיד אחרי מקבץ חופשות ורגעים בלתי נשכחים.

השלב הבא בקשר שלהם הוא עריכת חתונה אמיתית, חתונה כזאת שתעניק גושפנקא לקשר המוצלח שלהם. אמנם בחתונה הראשונה נכחו רק מקורבים אבל הפעם מתוכנן משהו גדול הרבה יותר. ההתחלה בחתונה ההיא של שירי אי שם ביולי 2018 היתה מחזה בלתי נשכח כאשר הכלה פשוט סירבה לצאת לאורחים מרוב לחץ. העול על ליבה היה קשה מנשוא וגם תחילת הקשר.

הפעם, שנה וחודשיים אחרי אותו יום דרמטי, עושה רושם לחלוטין שהם כבר במקום אחר. מאוהבים מתמיד ורוצים לתכנן חתונה אמיתית. הקשר הטוב שלהם התבשל היטב בשנה האחרונה. לירן עשה הכל כדי לא לאבד את שירי ולקחת אותה תחת חסותו לכל אורך הדרך. המהלך שלו התברר כנכון בלי ספק מאחר ושירי זרמה עם העיקשות שלו לבסוף. לא הרבה האמינו שקשר כסה יכול להסתיים עם חתונה אבל אם הגענו ליום הזה אז אולי כבר לא נהיה מופתעים כאשר נדווח לכם על כך שהם מצפים ללידה בעוד כמה חודשים… ימים יגידו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן