ככה מתנהגים לבעלך? הרשת נגד כוכבת המירוץ למיליון


ההתנהגות של עדן, אשתו של אביעד, מהמירוץ למיליון הרגיזה את הגולשים

הזוג הנשוי, עדן ואביעד מהמירוץ למיליון אחרי המשימה אתמול, זכה למטח הכפשות. כזכור, במהלך המשימה היו צריכים הצמד להתחרות בזוג אחר במשימת אכילה מבופה בבית מלון. אביעד נאלץ לאכול הרבה מאד אוכל אבל עדן לא תמכה בו ונכנסה בו לאורך כל המשימה. הזוג הדתי, קרין ואריאל, העיר להם וניסה להראות שיש דרך אחרת. אריאל ביקש מעדן לתמוך בו אבל זה לא קרה.

ברשת לא נשאו אדישים והתגובות נגד עדן היו זועמות: היא התנהגה מחריד לבעלה, באמת בחיים לא ראיתי רוע כזה. היו לי דמעות. קצת אנושיות, מעבר לכל כסף שבעולם. אני לא מבינה את הקטע של עדן, בעלה סובל והיא לא עושה כלום ואומרת לו לאכול עוד. רק אריאל וקארין דאגו לו ולעדן לא היה אכפת – דוחה. מגיע לאביעד יותר טוב בחיים".

גולש אחר כתב: "היא האישה הכי זוועה שיצא לי לראות בחיי, כמה פרקים מנסה לראות משהו חיובי בה וכל פעם מחדש רק רוצה להפסיק לראות את הפרצוף שלה. עדן עסוקה בלתת לו פקודות ולא יודעת מה לעשות בעוד אביעד עובד כמו חמור." גולש אחר סיכם: "היא שולטת בו יותר מדיי ומלאת תלונות ועצבים. לפעמים אני לא מבינה אם הם נשואים או לא מרוב הריבים שלהם. עדן היא קצת משוגעת היא ממש רוצה את המיליון אבל הם לא יזכו בחיים עם איך שהיא מתנהגת אליו".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן