ברגע האחרון: רגב הוד יצטרף להישרדות VIP


הזמר לא היה בתכניות אבל ברגע האחרון קיבל זימון בעקבות הדחת מתמודד אחר

ברגע האחרון נערכו שינויים בהפקת הישרדות VIP והוחלט ששון מונגוזה ותומר טליאס יישארו בארץ, זאת אחרי שעברו הליך מיונים ממושך, הכולל חיסונים, בדיקות רפואיות והסכמים שעברו כבר את המו"מ. בהישרדות הבינו שצריכים לאתר מהר מאד מחליפים לשני השורדים שהודחו והם בחרו בכוכב הרשת רז סטפני כאשר עוד שורד נכנס לרשימת השורדים ממש ברגע האחרון והוא הזמר המפורסם, רגב הוד.

הערב ימריאו כל המתמודדים ביחד עם הרץ למיליון לשעבר רגב הוד, שהפעם יהיה כמובן בלי אשתו הלן. הוא יעלה על טיסה לפיליפינים ויככב בעונה החדשה של הישרדות. נציגו מסר: "אין תגובה. ממליץ שתצפו בעונה יהיה קאסט חלומי". מהפקת התוכנית נמסר: ״ממש בקרוב ייחשפו מתמודדי העונה החדשה של הישרדות".

אחרי העונה המטורפת שהייתה לנו רק נשאר לחכות ולגלות מי יהיו הכוכבים החדשים על המסך ואיך הם יתפקדו ברגע האמת ללא מזון ראוי על אי בודד. חלק מהשמות כבר נחשפו וכעת אנחנו יכולים לספר לכם שפרט לרגב הוד יטול חלק גם השחקן, זוהר שטראוס, שלאחרונה השתתף בסדרה וסרט אבל השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא של אסף גורן אשר זכה השנה באח הגדול והוא עתיד לחבור לישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול בעונה שנערכה לפני כן. גם הזמרת אילנה אביטל, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, דוד דביר,סתיו סטרשקו , הדוגמנית אלה איילון, מייקל לואיס, עדי ביטי, אלין לוי ודנה רון יהיו שם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן