נסרין קדרי בזוגיות חדשה


אופק המלאך נמצא בקשר זוגי עם נסרין קדרי בתקופה האחרונה ונראה שהכיוון חיובי

נסרין קדרי ואופק המלאך בזוגיות. השניים נמצאים בתחילתו של קשר זוגי ואף בילו יחד בסוף שבוע בצימר רומנטי לפני תקופה קצרה. אופק המלאך, השתתף בריאליטי המוזיקה "אקס פקטור" ואף שיתף פעולה עם דודו אהרון בשיר "הלב שלך בממתינה". בנוסף, למלאך יש מילוני צפיות ביוטיוב לקאברים שביצע ולשירים שכתב והלחין. הזמרת התגיירה לפני כשנה, אחרי שהייתה לפני כן בתהליך גיור שהופסק באמצע.

לפני הקשר עם המלאך, הייתה קדרי במערכת יחסים שנמשכה 13 שנים עם חבר יהודי, שנגמרה בין היתר, בשל מחלוקות בין הזוג בגלל מוצאם, נוסף על התנגדותן של המשפחות.  חודשיים לאחר הצעת הנישואין המרשימה של אביעזר בן מוחה, החליטו הזמרת נסרין קדרי ובן זוגה ב-13 השנים האחרונות האחרונות לסגור את הבאסטה, להחזיר טבעות ולהפרד.

בעבר דיברה נסרין על תהליך גיור שלא הושלם וכעס של המשפחות על הזוגיות שחוצה דתות ועם זאת האהבה בין השניים הצליחה לדלג על הפערים. כנראה שזה לא היה מספיק ובמקום חופה וקידושין, השניים העדיפו בשל חילוקי דעות שלא ניתנים לגישור, להפריד כתובות. קדרי היא זוכת העונה השנייה של התכנית המצליחה אייל גולן קרו לך. היא כזכור התגלתה בתכנית, מאז הספיקה להשתתף גם בתכנית "גולסטאריות" ותופיע באמפי של קיסריה החודש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן