רשמי: טום קשתי ודקלה דאיטי ביחד


הזוגיות של דקלה וטום קשתי הופכת להיות ממשית מרגע לרגע

טום קשתי חגג ביום חמישי את יום הולדתו ה-31 באירוע עמוס חברים שהוזמנו למועדון הדזרט שבראשון לציון אבל בין כולם הייתה אורחת מפתיעה במיוחד, דקלה דאיטי, כוכבת העונה החולפת של חתונה ממבט ראשון. רק לאחרונה דיווחנו כי השניים נצפו מבלים יחד בבריכה בפארק צמרת בתל אביב ועל פי אנשים שנכחו בחגיגה של קשתי, הזוג הצמוד העביר את כל הערב ביחד.

אין ספק שלא מדובר בידידים אלא במשהו רציני יותר, בייחוד לאור העובדה שהזוגיות הזו מגיעה זמן קצר לאחר הפרידה בין דקלה לאלון עיני, אז כזכור הם החליטו בפרק הסיום לא להמשיך את הקשר הזוגי שלהם. דאיטי לא ממש הביטה לאחור מאז התכנית ומככבת באירועי השקה, כשהיא ממשיכה להיפגש עם חבריה לתכנית.

כמו כן טום קשתי ודקלה דאיטי נצפו לאחרונה יחד בבית קפה והעבירו ערב יחד במסיבת הסיום של התוכנית בכיכובם של עדי לאון, גל אוחובסקי ומעיין אדם. הזוג קשתי ודאיטי הכחישו אז בתוקף זוגיות וטענו לידידות בלבד. בכל הקשור למה שהיה במסיבה האחרונה, לפי נוכחים במקום, ניתן היה לראות בבירור שלא מדובר בחברות בלבד וכי מתפתח בין השניים משהו זוגי ואינטימי. ולא, הם לא מכירים תקופה ארוכה, אלא הכירו בסך הכל לפני חודש באירוע השקה אחר.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן