המתח בין אורטל עמר לבן אל תבורי שוב עולה


השניים מנהלים תביעה משפטית בעקבות התמונה שפרסם תבורי עם תו פרינס

למרות שכבר עבר הרבה זמן מאז הפרידה של בן אל תבורי ואורטל עמר, נראה שהשקט עדיין לא מתקרב אליהם. חודשים לא פשוטים עברו על אורטל עמר ובן אל תבורי. למרות שעבר זמן מהרגע בו החליטו השניים להפריד כוחות, לא מעט דרמות קרו ואף אחד לא יצליח לשכוח את המשטרה שהגיעה לבית בו התגוררו, החלפת המנעולים מצד אורטל והדיונים בבתי המשפט. הדרמה במשפחת תבורי לא תמה מאחר והסכסוך המשפחתי בין ההורים של תו פרינס, בן אל ואורטל עמר עולה למחוזות חדשים.

לאחר שתבורי חשף את פניו של תו פרינס לראשונה, בניגוד להחלטה של אורטל, היא שלחה לו מכתב התראה לפני תביעה אם לא יסיר את התמונה המדוברת. אחרי דין ודברים בין שני עורכי הדין שלהם אפשר לבשר כעת שהדברים לא הסתדרו ואף נעשו גרועים יותר כי השניים מנהלים תביעה הדדית בבית המשפט לענייני משפחה.

נכון לכתיבת שורות אלו ישנו צו איסור פרסום על ההליך המשפטי בין הצדדים, מאחר ומדובר בדיני משפחה. המאבק בין השניים שוב עלה מדרגה אך התיק כאמור חסוי ולא ניתן לגשת אליו. חרף הסיפור התמוה, תבורי החליט לנהל מאבק עם עמר ובמהלך היום הגיב לאם ילדו בתמונות שלה כאשר כתב: "אבקש שתמחקי כל תמונות שיש לך איתי, אנחנו מזמן לא בקשר תודה. ומחכה שתמחקי. יום טוב". איך תיגמר הפרשה החדשה של השניים? יהיה מענין.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן