אייל גולן ודניאל גרינברג עוברים לדירה חדשה בלי אמא של אייל


הזמר ובת זוגו הדוגמנית מחפשים דירה חדשה, מחוץ לרחובות בלי אמא של אייל

הסכסוך של אייל גולן ואמא שלו הביא להחלטה נוספת מפתיעה בחיים של הזמר ושל בת זוגו הדוגמנית. עושה רושם שהחברה החדשה ישנה של גולן לא ממש עושה טובה לרונית גולן, האמא של, ולכן אייל ודניאל מחפשים דירה חדשה לגור בה, מחוץ לעיר רחובות. ממש לא מזמן בנה אייל גולן מתחם ענק בעיר בו הוא גר לצד אימו רונית אבל הסכסוך בין השניים הביא להחלטה של הזמר לעזוב את הבית.

אפשר להרגע כמובן ולהבהיר כי גולן עוזב את הבית המשותף שבנה לו ולאימו וכן רוצה לגור עם דניאל בדירה חדשה משלהם. העובדה כי גולן בנתק מאימו בשבועות האחרונים הביאה להחלטה הזאת.  בעקבות הסכסוך ובעקבות דרישה של גרינברג, כך טוענים מקורבים, השניים מחפשים אחר דירה חדשה עבור שניהם. "דניאל מרגישה שהיא צריכה את השקט ואת הפינה הפרטית שלה, מה שאין לה ברחובות. כבר לא נוח להם לגור לצד האמא" אמר מקורב לזוג.

הזמר לא השאיר מקום לספק מאחר ומאז שחזר עם דניאל מחו"ל הוא מחפש דירה חדשה שתשרת אותו ואת דניאל.   מקורבים מדברים על וילה בסביון ועל זה שגולן נחוש לנטוש את הקומפלקס הענק שבנה ברחובות, עיר הולדתו. מעניים יהיה לעקוב ולראות כיצד תתפתח הפרשה הזאת ולאן הזמר והדוגמנית יעברו בעקבות המשבר החדש שנוצר במשפחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן