סכסוך: אופירה אסייג ואייל גולן בריב


המגישה הסירה עוקב מאייל גולן, אחרי שזה הסיר אותה מהחשבון שלו

אחרי שאייל גולן החליט להסיר עוקב מכל מי שהוא עקב אחריו לפני (פרט למשפחתו), כולל החברה הטובה אופירה אסייג, עכשיו גם אופירה החליטה -זה נגמר וגם היא הסירה עוקב ממנו. בלתי נתפס מה שקורה בביצה ביממה האחרונה מאז ההחלטה של אייל גולן להסיר עוקבים מכל מי שאינו משפחתו. הזמר גם ניסה להסביר את הסיבה וביקש מחבריו בברנזה לא לכעוס עליו. את אופירה זה לא עניין ממש והיא הסירה עוקב ממנו כאשר הבינה את המצב.

אייל גולן מצידו ניסה להסביר: "ראיתי את הצעד שעשתה ציפי רפאלי ופשוט אהבתי. האמת שגם לי די נמאס לראות מה זה אכל? מה ההוא שתה? באיזה מועדון ההיא בילתה? באיזו מסעדה ההיא אכלה? לאן ההם נסעו ומאיזה יעד ההם חזרו. אל תכעסו עליי שאני מוריד עוקב. פשוט החלטתי שלא מעניין אותי יותר מה קורה אצל אחרים, אז כמו ציפי, אעקוב רק אחרי משפחתי".

אז מי בכל זאת נשאר קרוב לליבו? ליאם, יאן ואלין, אמו, אחותו, דניאל גרינברג, נסרין קדרי, איתי לוי וליאם הפקות. הגולשים דווקא בחרו ללעוג להחלטה של אייל גולן וענו לו: "איזו יהירות. להוריד עוקב מהקהל שבנה אותך במהלך השנים? חבל שהפכת למבקר תיירות בעצמך, גם אותנו לא מעניין לדעת איך היה לך במיקונוס. מה אתה בכלל מעלה חוויות משם אם לא אכפת לך מאחרים?"

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן