דנית גרינברג פוצצה ראיון בגלל שאלה על גירושים


האקסית של אליאב אוזן לא אהבה לשמוע האם היא ובעלה לשעבר פתחו בהליך גירושים

בימים האחרונים דנית גרינברג מתארגנת לקראת נסיעה בת כמעט שבועיים לסין, אך בעוד שבמקרה של הפרוד שלה, אליאב אוזן, מדובר בבילוי, אצל גרינברג זה דווקא עסקים. גרינברג אשר דית נבחרה על ידי שגרירות סין לקדם את המדינה ברשתות החברתיות, תמריא למזרח הרחוק אחרי שנפרדה מאליאב אוזן אבל לא חששה לדבר בתקשורת על המקרה.

אז מה הסיפור? באחד הראיונות לפני ההגעה לשגרירות התעצבנה גרינברג וזה מה שקרה: "הכל טוב, כרגיל. אנחנו עדיין בקשר והכל טוב. יש לנו עדיין הרבה דברים משותפים ואנחנו מתנהלים כמו שצריך". ברגע שנשאלה האם הם החלו כבר בהליך גירושים, דנית התרגזה והגיבה: "וואו, זו ממש שאלה לא במקום".

גרינברג ניסתה לשדר עסקים כרגיל, על אף המשבר שהיא חווה בחודשים האחרונים. היא בעיקר ניסתה לחייך ולספר שהכל בסדר, אך שאלה אחת על הגירושים גרמה לה כאמור לאי נוחות וכל זה קרה בזמן שאליאב אוזן טס לפני כשבוע לנקות את הראש בטיול ארוך ולא מוגבל בתאילנד וסינגפור. גם האקסית, דנית גרינברג, לא איבדה ריכוז וסגרה דיל לא רגיל לסין. כאמור, גרינברג תטוס בעוד מספר ימים לשנגחאי, כחלק משיתוף פעולה מקצועי עם רשת נסיעות שנבחרה לקדם ברשתות החברתיות לעידוד התיירות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן