יפה לה: אילנית לוי משנה את הלוק


חביבת המדור מציגה לוק חדש ועושה רושם שלא אכפת לה מה יגידו כולם

זה לא חדש עבורנו שאילנית לוי לא מתרגשת מאף אחד ועושה רק מה שבא לה לעשות. ככה  זה כשיש מאוחריך מעל עשור של ניסיון בתחום  הדוגמנות, ההנחיה והטלויזיה. לאחרונה החליטה אילנית לוי, בגיל 37 להתחדש בגשר לשיניים. היא כנראה רוצה שיהיו לה שיניים ישרות יותר מהרגיל וכנראה גם בעצת רופא השיניים הפרטי שלה היא החליטה לצאת למהלך.

אזרחים שראו אותה במרפאת השיניים חשבו תחילה כי מדובר בטיפול עבור ילדיה אבל אחרי שעה אצל הרופא הם התפלאו לראות את מלכת היופי לשעבר יוצאת מהמקום עם חידוש פרטי ששינה את שיניה לאין ערוך. סקרנים לדעת איך היא נראית כעת? לא תיאלצו לחכות יותר מדי זמן מאחר והיא תככב בתכנית הבאה של גלית ואילנית אשר תשודר ביום שישי הקרוב, אז כאמור תוכלו לראות את לוי בלוק החדש שלה.

אז בסופו של דבר זאת לא אלין ולא ליאם שהגיעו למרפאה בשביל השינוי אלא אמא שלהם, אשתו של אלירז שדה. המטופלת הייתה לא אחרת מלוי עצמה שבשנים האחרונות סובלת מתופעה שכיחה של חריקת שיניים, בעיקר בלילות, מה שגרם לשינוי במבנה השיניים שלה, וכעת היא משלמת את המחיר. מה אלירז חושב על השינוי? אולי כעת יהיה לו קצת יותר קשה לנשק את בחירת ליבו אבל בשורה התחתונה הוא יקבל בעוד תקופה קצרה, את אשתו, במראה מיושר יותר. נראה שכל אחד מאיתנו היה רוכש דיל שכזה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן