הסוד של כוכב "המירוץ למיליון" יצחק ממן נחשף


אחד הרצים למיליון פוטר בעבר ממקום עבודתו עקב חשד לנסיון עוקץ כספים

יצחק וחביב ממן הם אחד הזוגות היותר מצחיקים של המירוץ למיליון בעונה הבאה. השניים גילו שהם נמשכים לגברים באותו גיל ונאלצו להסתיר את זה מהמשפחה המסורתית וגם מעצמם עד שנתקלו אחד בשני במועדון. בכל אופן, זה לא סוד שברגע שנכנסים לתכנית ריאליטי, צריך לקחת בחשבון שכל הסודות האפלים מהעבר עלולים להיחשף וזה מה שקרה ליצחק ממן היום.

לא מדובר בסוד גדול מדי אבל יצחק ממן עבד בעברו ברשת אופנה. בהתחלה הכל התנהל על מי מנוחות עד שיום אחד הוא נתפס שודד כספים במקרה או שלא. ממן עצמו דיווח לפקודיו שמדובר בטעות תמימה אבל גורמים דיווחו שכך הוא הצליח לגנוב כספים מהחברה באופן שקשה לעלות עליו לכאורה. את הבעלים של החנות זה לא ממש עניין אם בטעות או לא ויצחק ממן פוטר מהחברה, לא חזר לעבוד שם ולמזלו לא נפתח לו תיק פלילי.

תיבת פנדורה נפתחה עם היוודע הפרטים על המקרה אבל בחברתה האופנה לא ממש רצו להגיב לידיעה, או לשרבב את שמה עם פרטים לא חיוביים מהעבר – אפשר קצת להבין אותם למען האמת.

מהפקת התכנית נמסר: "מדובר במקרה חד פעמי שקרה לפני מספר שנים. המקרה נעשה בתום לב ונסגר כלא היה. צר לנו שיש גורמים שמנסים להתפרסם על חשבון הצלחתם של האחים ממן אשר זוכים לאהבה גדולה מצד הקהל".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן