המשבר הגדול בין בני פרץ לאייל גולן נמשך


המשבר בין אייל גולן לבני פרץ נמשך, האם זה הסוף לשותפות?

אחרי שהיה נראה כי השניים השלימו לפני חודשיים, מתחת לפני השטח מתברר כי הם עדיין לא בדיוק ביחסים טובים מאחר ושני הצדדים עדיין בבירורים ובמחלוקות ביניהם. מקורבים מדברים על מחלוקת ויש כאלה על אי הבנה אבל בפועל, אחרי שנים לא מבוטלות של עבודה משותפת והצלחה גדולה, חתול שחור עבר ביניהם וההודעה על הפיוס שיצאה לפני חודשיים נראית היום כמו חדשות לא רלבנטיות.

כידוע, אחד השותפים העסקיים הקרובים ביותר לגולן, בני פרץ, עובד איתו בצורה צמודה ב-7 השנים האחרונות. למרות התקופה היפה, השניים לא הסכימו במספר נושאים הנוגעים לעסק הנדל"ן המשותף שלהם, וההתרחקות הייתה בלתי נמנעת. השניים התרחקו מאוד ואף התנתקו לחלוטין למספר ימים. מקורבים מסרו שכל אחד בודק את הסטטוס מכיוונו עם עזרה של גורמים נוספים. האם המצב החדש יביא לפרידה?

במהלך הסכסוך האחרון השתדלו השניים לשדר "עסקים כרגיל" כדי לא לפגוע בפעילות השוטפת שלהם, אך הריחוק הורגש היטב בסביבתם והשפיע גם על התפעול והעבודה ביום יום. גם הבקיעים שצצו בסרט על אייל גולן לא עשו שירות טוב לשניים שנאלצו להתמודד עם מרדף תקשורתי רחב היקף ופגיעה בהכנסות. מליאם הפקות נמסר: "איננו מתייחסים לרכילויות ולשמועות סביב היחסים המקצועיים והחבריים שבין אייל גולן ובני פרץ".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן