"לך תתבע אותי ואת האמא הזונה הנרקוטית שהביאה אותך לעולם"


השף ישראלי ומגיש תוכנית בישול זעם על SMS שקיבל והחליט להגיב

עומר מילר הוא אחד השפים הצעירים הבולטים בישראל, שצבר פופולאריות גדולה ברשתות החברתיות במקביל להצלחתו במטבחי המסעדות. לאחרונה הוא קיבל הודעת סמס מאיימת מהבעלים של שר מדיה, לדבריו. נוסח ההודעה: "לך תתבע אותי ואת האמא הזונה שהביאה אותך לעולם. תמיד תזכור שביום שתקרוס מסמים ותפשוט רגל אני אהיה הראשון שיברך על המוגמר".

מילר לא האמין למראה עיניו והחליט להעלות את ההודעה עם תגובה משלו: " לפעמים קל לנו להסתכל על סיפורים בחדשות שבהם אנשים מאבדים את הברקסים וגומרים בכלא או גרוע מזה. אבל האמת היא שכולנו מוקפים אלימות, גם אם כזו שלא מגיעה לחדשות או לבית משפט. הנה דוגמא מסמס שמרשה לעצמו לשלוח לי מתן הבעלים של חברת שר מדיה רק כי שאלתי האם ניתן לתבוע מי שמפגיז אותי בספאם טורדני וגם כי לא רציתי לעבוד איתו אחרי שקרא לשירן זונה (ועוד במסגרת פרוייקט העצמת נשים של קסטרו) וחשב שזה מצחיק. אלימות לא מצחיקה אותי ולשון הרע לא מדבר אלי. יום נטול אלימות לכולנו".

זה לא נגמר כאן. מילר המשיך: "‎מתן יקירי, על ספאם בטוח אקבל כסף. מעדיף במקום לתבוע שתתרום 2000 שח לעמותה למען נשים. לפחות שיצא משהו טוב ממך ומהפה המטונף שלך שמרשה לעצמו לדבר כך אל אנשים ולוותר על הכבוד העצמי שלך". מילר, שצמח במטבח של חברת הקייטרינג יוקרתית, היה מבעלי המסעדות "חדר האוכל" ו"שולחן".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן