אורנה בנאי מדברת על הפרידה מבת חן


"זה קשה. אני כבר לא אומרת את השם שלה על הבמה" אמרה אורנה על הפרידה מבת חן

לפני חודשיים וחצי השחקנית והיוצרת בת חן סבג והשחקנית והקומיקאית אורנה בנאי נפרדו. השתיים היו בקשר זוגי יציב, הפגינו אהבה, התנשקו בהשקות אבל כעבור זמן מה הקשר הזה הסתיים. אורנה ובת חן היו יחד שנתיים והפגינו אהבה באירועים, ביניהן יש כמעט 18 שנה הפרש אבל זה לא הפריע להן בשלב הראשון של הקשר החם. כעת, אורנה בנאי עדין מנסה להתאושש מהפרידה הכואבת ודיברה על הנושא.

"זה לא קל כי על הבמה הייתי מזכירה את בת חן, לא משהו מצחיק, אבל כן הייתי אומרת שיש לי חברה וכאלה. עכשיו אני כבר לא אומרת את השם שלה. אני לא מדברת על זה, זה לא נושא מצחיק אבל הומור זו שיטה ידועה להתמודדות עם כאב" אמרה בנאי. בימים אלו, השותפה החדשה שלה, ליטל שוורץ עוזרת לה לצאת מההלם: "אני מדרבנת אותה להמשיך. החיים ממשיכים הלאה". בנאי עצמה הוסיפה: "אני לא סטוציונרית אלא בן אדם שצריך זמן".

עד שהזמן יעשה את שלו אנחנו נספר לכם שבנאי יצאה מהארון בשנת 2011, ניהלה מערכת יחסים ממושכת עם אביטל רפאלי ולאחר חמש שנות זוגיות חזרה לעולם הרווקות. סבג, שכיכבה בסדרה "מטומטמת" לפני יותר משנתיים, הכירה באותה התקופה את בנאי, בזמן שהשתיים לקחו חלק בפסטיבל סרטים שהתקיים בלונדון. בנאי אף משתתפת בסדרה של סבג שכבר צולמה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן