מלוכלך: הגרוש של דנה גרוצקי יוצא למלחמה


"השקרנים תמיד מקבלים את זכות התגובה הראשונית" כתב חיים שטרן בתגובה לדברים של האקסית

בתחילת השבוע דנה גרוצקי דיברה על חייה החדשים אבל לא שכחה גם את הימים הקשים שלה עם הגרוש חיים שטרן. כעת החליט האקס שלה להגיב לדברים ובפוסט שהעלה כתב בין היתר:" האמת תמיד מנצחת. באופן מצער, השקרנים תמיד מקבלים את זכות התגובה הראשונית אבל חשוב שיידעו שהאמת תמיד מתגלה בסוף לא משנה כמה מנסים להסתיר או לעוות אותה. שקרים הם רק מהמורה זמנית בדרך לבלתי נמנע".

לאחר הפוסט הנוקב שטרן גם הוסיף את התיוגים #הילחם למען אלה שאתה אוהב, #היה אמיתי לעצמך ו#דע את האמת שלך. ומה לגבי דנה? היא נמצאת באחת התקופות המאושרות בחייה, לצד קריירה ענפה בטלוויזיה, קיבלה המנחה לאחרונה את הגט מהגרוש לאחר שנתיים של מאבק גירושים קשה. שבועיים לאחר הגירושים זכתה לקבל מאסף ליס, בן זוגה החדש, הצעת נישואים. גורצקי אגב הסתירה את בקשר הזה עד לסיום הנישואים הקודמים.

כזכור, גרוצקי עברה בשנתיים האחרונות תהליך סבוך של גירושים עם שטרן והמעיטה לדבר עליו עד שהסיפור נגמר רשמית. לאחרונה החליטה המנחה לפתוח את הלב בראיון שהעניקה, היא דיברה על מצלמות שהגרוש שם לה מחוץ לביתה במהלך השנה האחרונה ועוד רגעים קשים. הרבה מאד תמכו בה ברשת אל מי שלא היה זה הגרוש שלה. בכל מקרה גרוצקי החליטה לא להגיב לפוסט שהוא העלה ונראה שהיא במקום אחר לגמרי היום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן