מזל טוב! אהובה אלפרון בקשר זוגי חדש


אלמנתו של יעקב אלפרון חשפה שהיא בתחילתו של קשר חדש

אהובה אלפרון, אלמנתו של יעקב אלפרון, היא אחת הדמויות יוצאות הדופן בתרבות הישראלית עם סיפור חיים מרתק שמתחיל בהיכרות עם בעלה יעקב אלפרון, ממשיך ברציחתו הפתאומית ומשם הופך לסיפור צמיחה אישית והעצמה נשית של אישה שמטפחת קריירה משל עצמה ומגדלת לבדה שבעה ילדים. בסופ"ש היא הודיעה שהיא בתחילתו של קשר חדש והפתיעה מאד את המקורבים לה.

לאחרונה אלפרון משתפת את הקהל הרחבה  בסיפור חייה. כיצד הכירה את יעקב, איך התנהל תהליך גידול וחינוך הילדים, והאם נוכחותם התמידית של המאבטחים השפיעה עליהם, כאשר בהרצאה היא מספרת על הניגודיות של יעקב, בין הדמות הקשוחה שהראה כלפי חוץ ובין הרוך שהראה במסגרת המשפחתית. לאחר רצח בעלה לפני כ-11 שנים, אלפרון נשארה אם חד הורית וגידלה לבד 7 ילדים – שלושה בנים וארבע בנות.

"יש לי משפחה גדולה והעדפתי להתמקד בילדים. לא חיפשתי בן זוג. הבנתי שנולדתי לבד וזה בסדר גם להישאר לבד. עכשיו תודה לאל, כשהילדים קצת גדלו, אני יכולה לאפשר לעצמי – אז אני מנסה". סיפרה אלפרון. כמו כן היא דיברה גם על יום הרצח ועל התהליך אותו היא עדיין עוברת, על השיקום וההתמודדות כאלמנה שמגדלת לבד שבעה ילדים והפיכתה לכוהנת בישול עם עשרות אלפי עוקבים שמחכים בשקיקה למתכוניה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן