עומרי חיון Vs קותי סבג "הוא הישראלי המכוער ביותר שידעה הטלוויזיה"

במשך יותר משישים ימים יושב לו בבית האח הגדול הישראלי המכוער ביותר שידעה הטלוויזיה. הרבה יותר מסער שיינפיין ופרידה הכט, קותי סבג הוא אולי ליהוק מעולה אבל אדם מתוסבך שזקוק לטיפול פסיכולגי ארוך טווח. עומרי חיון מסביר למה קותי בחיים לא יהיה אלירז שדה או ג'קי מנחם.

>> מי הזוכה שלי בהאח הגדול 4? רק החברים שלי בפייסבוק יודעים, הצטרפו

שבת בבוקר, אחרי 63 ימים החלטתי לשבת מול ערוץ 20 ליותר מ20 דקות. במהלך כל העונה הנוכחית אני לא שורד יותר משעה בשבוע מול ערוץ 20 ועכשיו אני מבין למה. בכל פעם שהמצלמה עוברת לסצנת קותי אחרי קללה אחת שלו בדיוק כמו זו שהוא זרק לפני רגע "זאת אביבית המטומטמת הזאת". אני מעדיף לכבות את הטלוויזיה, ולא אני לא מתחסד גם אני מקלל לפעמים אבל כמה אפשר? להגיד על יאנה יוסף שהיא רוסיה מטומטמת או שהוא יפתח ת'תחת של ערן זה בסדר?

לא, לא מעניין אותי מה הוא עבר בחיים ולא מעניין אותי שהוא גדל בבית שמש, הבחור עוד מעט בן 30 והוא שורץ בבית האח הגדול כמו עבריין לכל דבר. כל הדיירים מפחדים לדבר איתו, צריכים לשכנע אותו לקום מהמיטה שלו לאכול או לשבת בחוץ – כמה עולב יכול להיות בבן אדם אחד? מופע ההתמסכנות הנמשך והמעיק שלו חוצה כל גבול.

אם הייתי בטוח עד עכשיו שהוא סתם טיפש ושחקן אני חוזר בי הבחור חולה, כמה פעמיים אפשר להתמסכן? כמה פעמיים אפשר להגיד "קניתי לה מסטיק ב50 אגרות" בשביל להדגיש את הילדות הקשה?

במהלך חמש שעות הצפייה שלי מול ערוץ 20 שמעתי את קותי מקלל מעל 10 פעמים, מתמסכן מעל 20 פעמים ומרכל על דיירים אחרים קרוב ל-10 פעמים. אני שואל ברצינות, אצל ערסים כל הקטע זה כבוד לא? כי מוזר שהבנאדם לא מפסיק לרכל על דיירים אחרים מאחורי גבם ומזה שישים יומים לא ראיתי אותו פעם אחת אומר למישהו משהו בפרצוף.

מאחורי הגב הוא מקלל, מבטיח להרביץ לאותו בנאדם ותמיד אומר "נו שיבוא עכשיו מולי". שהוא יבוא? אולי הגיע הזמן קותי סבג שאתה תצא מהתמסכנות העלובה והפתטית שלך ותלך תגיד פעם אחת בחיים שלך מה אתה חושב בלי לשבת מאחורי הגב ולדבר על אותם אנשים כל היום?

לפני כמה ימים בעוד רגע מביך של קותי הוא אמר לאחת הדיירות בבית: "מה אני יכול לצאת עכשיו יותר גבר מסער שיינפיין ואלירז שדה ולעשות פה ת'סצנה של החיים ללכת להשלים עם ערן ואז יכולים לרשום את הצי'ק של המיליון על חשבוני" ואו.. יותר מביך מזה כבר היה לנו?

איך אפשר להעריץ אדם שיושב כל היום במיטה שלו ולא עושה כלום למען הבית, רק מצווה על דיירים אחרים לעשות דברים, לא עוזר ולא מכין את האוכל בבית ועוד מלכלך בלי טיפת בושה על אביבית בר זוהר, שרגע לפני אכל מהאוכל שלה ולא חשוב אם אתם אוהבים או לא אוהבים אותה, הבחורה מעמידה כמעט כל יום 6 סירים במטבח ועובדת שעות.

לא ברור לי איך אדם כזה הוא דמות להערצה? ואיך בן אדם כזה הפך לפייבוריט של הצופים? האם באמת ככה נראה העם שלנו? מתמסכן? מקלל? מדבר רק מאחורי הגב? אם כן זה עצוב.

קותי אף פעם לא יהיה אלירז שדה או ג'קי מנחם לא חשוב כמה הוא יתאמץ – קותי הוא ערס מהסוג הנמוך ביותר, כאלה שאפשר למצוא בכמויות בכל חור. להבדיל ממנו, אלירז וג'קי לקחו את המקום הנמוך שהיו בו וחיפשו איך לעלות ממנו ולא להישאר שם ולהמשיך להגיד "אני מסכן, אכלו לי שתו לי יש לי 4 שקל בארנק". אצל ג'קי מנחם היה משהו נקי ואמיתי וטוהר, טוב הלב האמת ואופטמיות שלו שלא חשוב מה הוא עבר תמיד אפשר להמשיך לחייך.

אצל אלירז שדה היה אותנטיות, הרגשנו שמה שהוא לא צריך להגיד אנחנו נבין אותו, בלי שהוא ידבר בכלל רצינו להיות שם בשבילו, בלי שהוא יזכיר לנו מה הוא עבר ואיפה הוא היום (עזבו את זה שאחר כך הבנאדם איבד את זה לגמרי).

אני מאוד מקווה לראות אותו עולה במדרגות בקרוב ולא כי מעניין אותי מי יגיע לגמר או מי יקח את העונה המביכה והמיותרת הזאת רק כי כל פעם שיש סצנה שלו מתעוררת בלי חללה עמוקה ועצבות שיש אנשים כמהו שמסתובבים להם בעולם ומקבלים ביטוי.

ואגב, בפעם הבאה שאתם שמים בערוץ 20 את הכתובית "השידור הופסק זמנית מיד נחזור לשדר" זה בסדר, אל תחזרו לא נרגיש בחסרונכם.

>> צפו: קותי האמיתי, לא מפסיק לקלל בערוץ 20 – הסירטונים שלא מראים לכם בפריים טיים

>> ההפקה מסתירה, אנחנו נחשוף! לחצו כאן ושתפו את החברים שלכם בכתבה על קותי האמיתי

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן