שירי קופפרברג מוכרת את בגדיה


אירוע מכירת בגדים פומבית שלה ושל שרונה ייערך בסוף השבוע – אתם מוזמנים

הזוג הכי מדובר בחודשים האחרונים הם שירי קופפרברג ולירן לוי מ"חתונה ממבט ראשון" שיצאו לפני חודשיים מארון הזוגיות עם סיום העונה של הדוקו ריאלטי הממכר. כעת הם כבר לא צריכים יותר להסתתר ולהחביא את זוגיותם והשניים אף יצאו לאחרונה לחופשה ראשונה ופומבית שלהם כזוג ביוון. במהלך העונה האחרונה לצד הדרמות והאהבות הצופים גם עקבו אחר הביגוד של הכלה ועורכת הדין שירי קופפרברג שאמנם עשתה חיים קשים לחתן שלה לירן לוי אבל לפחות הייתה לבושה בשיא האופנה, והיא לא הייתה היחידה.

אז מה היא עושה? שירי , ביחד עם שרונה מרלין, מעצבת התכשיטים, החליטו להיענות לדרישות הצופות ולקיים מכירה מיוחדת, בה יציעו פריטים מהארון הפרטי שלהן. אין ספק שהשתים הללו הקפידו במהלך העונה ה אחרונה להציג מראה נאה ביותר. זוכרים את החוצה הלבנה של שירי מהפרק החמישי של התוכנית? או השמלה הירוקה שלה מירח הדבש?

תוכלו להגיע ביום שישי הקרוב למכירה הפומבית ושם תראו הרבה מאד פרט לבוש שהיו בתכנית ועם זאת גם חלק מרגעים חשובים בבניית הקשר של שירי עם לירן. גם כוכבי הסדרה יהיו שם. ומה עם לירן? הוא מרוצה שיתפנה לו עוד מקום בארון המשותף שלהם. כמו כן לוי שנחשף כרומנטיקן כבר במהלך השידורים החליט לסכם את התקופה בפוסט מרגש בחשבון האינסטגרם שלו ולחשוף את שלל היעדים הנחשקים בחו"ל שבהם בילו השניים במהלך השנה הנוכחית.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן