שני גולדשטיין לא תתמודד בהישרדות


שני גולדשטיין החליטה שעדי כרמלי עדיפה על הדחות ואכילת אורז בהישרדות

האהבה ניצחה את שני גולדשטיין שהחליטה ברגע האחרון לוותר על התמודדות בעונה הבאה של הישרדות VIP – בלתי נתפס כשחושבים על הזכות ליטול חלק בתכנית הריאליטי המצליחה. כנראה שהאהבה הייתה חזקה יותר ממנה כי החברה החדשה של שני גולדשטיין, הדיירת לשעבר, החליטה שהיא מוכנה לעבור למערכת היחסים הבאה. השתיים מכירות כבר תקופה מהביצה המקומית, בעיקר בזכות אירועי השקה.

כזכור, השתיים מנהלות קשר זוגי בחודשיים האחרונים והפעם קיבלנו עוד הוכחה לעניין שלא מדובר ברומן זמני או משהו כזה, זאת מאחר וגולדשטיין קיבלה החלטה חשובה ומפתיעה למען הזוגיות – היא לא תטוס להישרדות ותישאר לצידה של כרמלי, אותה אחת שהתפרסמה בתכנית "המירוץ למיליון" וכבר הספיקה להיעלם מעט מאור הזרקורים. היא מגיעה מדי פעם לאירועים מתוקשרים, אך הצליחה לעורר לא מעט עניין בשבועות האחרונים כשהחלה לצאת עם כוכבת אחרת ומוכרת, שני גולדשטיין.

בכל אופן, אותה גולדשטיין כבר הייתה בעיצומו של התהליך ועברה את כל הבדיקות הרפואיות, אך החליטה לבטל את השתתפותה ולא לחתום על החוזה לאור הקשר הטוב שלה עם כרמלי. מה היה להפקה לומר? "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של הישרדות ברשת 13, אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס בשלב זה לזהות המתמודדים״.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן