עדי ביטי בדרך להישרדות


מדובר בשורדת הצעירה ביותר שיטול חלק בעונה הבאה של הריאליטי

ממש בימים אלו נמצאת עדי ביטי במגעים עם הפקת הריאליטי של "הישרדות."  אחרי שהעונה האחרונה שלה הסתיימה בהצלחה התפנו אנשי ההפקה לעבוד כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בחודש הבא ביעד סודי. אחרי כמה וכמה ניסיונות ליהוק שעלו בתוהו או לחלופין הצליחו, הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת.

אחרי העונה המטורפת שהייתה לנו רק נשאר לחכות ולגלות מי יהיו הכוכבים החדשים על המסך ואיך הם יתפקדו ברגע האמת ללא מזון ראוי על אי בודד. חלק מהשמות כבר נחשפו וכעת אנחנו יכולים לספר לכם שגם עדי ביטי תיטול חלק. הכוכבת הצעירה, שלאחרונה חגגה יום הולדת 18, תשתתף בעונת ה-VIP של "הישרדות" ותהיה המתמודדת הצעירה ביותר שמשתתפת בתוכנית. בלתי נתפס עבור ביטי ואף הישג גדול.

פרט לביטי יטול חלק גם השחקן, זוהר שטראוס, שלאחרונה השתתף בסדרה וסרט אבל השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא של אסף גורן אשר זכה השנה באח הגדול והוא עתיד לחבור לישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול בעונה שנערכה לפני כן. גם הזמרת אילנה אביטל, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, דוד דביר,סתיו סטרשקו , הדוגמנית אלה איילון, שני גולדשטיין, מייקל לואיס, רגב הוד, אלין לוי ודנה רון יהיו שם. חגיגה של ממש.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן