אסף גורן ושירן סנדל קובעים מזוזה


זוכה האח הגדול קבע מזוזה בביתו, גם שירן סנדל כמובן הגיעה לאירוע

זוכה "האח הגדולVIP " , אסף גורן, וכוכבת הילדים, שירן סנדל, פצחו ברומן לפני כשלושה חודשים ולמרות שניסו לשמור אותו הרחק מאור הזרקורים, עדשות המצלמה לא הפסיקו לתעד אותם באירועים מתוקשרים כשהראשון היה במסיבת יום העצמאות. מאז הם הספיקו לעבור לא מעט בקשר שלהם, אבל הם המשיכו להכחיש זוגיות לגופי התקשורת.

בכל אופן על פי איך שנראים הדברים בחודש האחרון אין ספק שהכוונות נראות רציניות יותר כאשר אמש ביצע הזוג צעד מרשים כאשר ערך אירוע קביעת מזוזה בביתו החדש של גורן ביפו, כל זאת ביחד עם הרב דוד אברהם פרסמן. השניים אולי עוד לא עברו לגור ביחד באופן רשמי, אבל הם מספיק ממוקדים כדי ששירן סנדל תהיה חלק ממשי מהשקת הדירה היפואית החדשה, שם היא נמצאת ברוב שעות היום לצידו של גורן שלא הכחיש.

הוא אמר: "אנחנו בערך גרים ביחד". כזכור, גורן טס לחו"ל והשניים אף עברו פרידה קצרה, אך שבוע בנפרד הספיקו להם והם החליטו לחזור לזרועות אחד של השנייה, הפעם מבלי להסתתר ולהכחיש זוגיות. הזוג הטרי החליטו לעשות צעד נוסף וחשוב בקידום הקשר, לא רק מזוזה אלא גם הזמנה לארוחה בבית של גורן כל זאת לשם היכרות ראשונה עם כל בני המשפחה של זוכה האח הגדול.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן