אביו של עומר אדם חשוד בעבירות מס


יניב אדם ואחד משותפיו, גל הירש, חשודים בעבירות מס ע"ס מיליוני שקלים

נגד יניב אדם, אביו של הזמר עומר אדם ואחד משותפיו של גל הירש בחברה הביטחונית, קיימת תשתית ראייתית. השניים חשודים בעבירות מס בהיקף של מיליוני שקלים כאשר במוקד הפרשה: קידום מכרזים בגיאורגיה בהיקף של עשרות מיליונים. החקירה החלה בגין חשד למתן שוחד לעובד זר, אולם במשטרה לא הצליחו לגבש תשתית ראייתית בעניין זה.

לפי החשד שנבדק בעבר, גורמים בחברת האחזקות של הירש וחברות הקשורות עמה זכו במרמה בהסכמים לביצוע פרויקטים בהיקפים כספיים נרחבים בגיאורגיה בתמורה לשוחד ששילמו לעובד ציבור במדינה. עוד עלה חשד כי באחד מהפרויקטים קיבלו המעורבים במרמה תשלום בהיקף גדול מכפי התשלום שהיו זכאים לו. בפרשה גויס עד מדינה ונאספו מאות מסמכים המפלילים את הירש ועוד שבעה חשודים, ביניהם יניב אדם.

עוד בתחילת החקירה הצליחה המשטרה לגייס עד מדינה שהיה מעורב בפרשה, והוא סיפר לחוקרי המשטרה על החשד לעבירות שוחד בגיאורגיה בין השנים 2007 ל-2009. עיקר החשדות היו על כך שחברת "דיפנסיב שילד" בבעלות הירש ועודד שכנאי זכתה בכמה מכרזים גדולים בגיאורגיה תוך שעל פי החשד שולמו תשלומי שוחד לשר ההגנה המקומי. למרות עד המדינה שגויס לא הצליחו במשטרה לבסס את החשד הזה. מממצאי החקירה עולה כי הירש ושאר החשודים הקימו חברות בפנמה, והקימו חשבונות בנק בשוויץ אשר לא דווחו לרשויות המס בארץ.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן