התקרית של דניאל גרינברג ואייל גולן


דניאל גרינברג, בת הזוג של אייל גולן, מגיבה על הכל ומסבירה מה קרה לה בשיער

דניאל גרינברג נמצאת בימים אלו בחופשה עם אייל גולן ובחלק מהתמונות שהיא העלתה לרשתות האינסטוש והפייסבוק היא נראתה עם שיער חלק בעוד בחלק אחר של תמונות היא נראתה עם שיער מתולתל. לאחרונה, היא נצפתה במראה לא אחיד, ובכמה תמונות חצי משיערה חלק אך שורשיה מקורזלים.  מסתבר שגרינברג, עבדה קשה בכדי להגיע לתוצאות הללו ובמהלך השנים עברה החלקות כימיות ופנים יומיומיים.

כידוע, גרינברג נולדה עם שיער מתולתל ומקורזל  אבל מי שעוקב באדיקות אחר חשבון האינסטגרם של דניאל גרינברג הבחין בשינוי המפתיע. התמונות שהיא העלתה גררו תגובות מצד העוקבים שלה שכתבו בין היתר: "אין לך כסף להחלקה? זה נראה מחריד". גרינברג שנמצאת עם בן זוגה בחופשה בקפריסין החליטה להגיב.

גרינברג העלתה סטורי וכתבה שהיא רוצה לחזור למראה הישן שלה: " תלתלים זה החיים. לכל מי שממש דואג לי לגבי השיער שלי הסירו דאגה מליבכם. אני יותר אוהבת את השיער שלי בצורה הטבעית שלו, בדיוק כך. בלי החלקות ובלי חומרים שהורסים את השיער. גם אני עשיתי הטעות של להרוס את השיער שלי אז אני ממש לא מעוניינת לחדש את ההחלקה והתחלתי בתהליך חזרה לתלתלים ואין מאושרת ממני על כך. אז לכל המתולתלות תרגישו בנוח לחזור לטבעי שלכן ושאף אחד לא יגיד לכן שאתן חייבות. תאהבו את עצמכן בטבעי שלכן, ותברכו על המתנה שקיבלתן.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן