זוג חדש בתעשייה: טום קשתי ודקלה ביחד?


יוצאת חתונה ממבט ראשון וכוכב גולסטאר נראו צמודים בסוף השבוע

רק בשבוע שעבר הייתה הרגשה שלדקלה יש חבר חדש אך עושה רושם שאולי בכלל מדובר בטום קשתי, יוצא המירוץ למיליון וכוכב גולסטאר? בסוף השבוע נצפו דקלה וטום קשתי בבריכת פארק צמרת היוקרתית של תל אביב. דקלה שלא גרה בשכונה הגיעה למקום עם טום קשתי ומיד החלו התלחשויות על רומן אפשרי בין השניים.  דקלה דאיטי ממשיכה לככב במדורי הרכילות ומגיעה לאירועים מתוקשרים על מנת לממש את דקות התהילה שלה עד הסוף.

הסיפור שלה ושל אלון עיני נגמר כבר מזמן ונראה שהימים שלה בחתונה ממבט ראשון היו רק מקפצה לחיים האמיתיים. בכל אופן בבריכה, פרט לפינוקים והנחות סלב, מיד זיו האותה במקום. גורמים שנכחו בבריכה דיווחו שלא מדובר בחברות בלבד אלא במשהו מעבר לזה מאחר והשניים נראו צמודים במיוחד באופן אינטימי מהרגיל. הם לא מכירים יותר מדי זמן אבל נפגשו לפני שבוע באירוע השקה.

מקורביה של דאיטי אמרו שזה רק קטע של ידידות, אבל ביקשנו לשמוע את דקלה עצמה שאמרה: "אנחנו רק ידידים, אין מה לספר". טום קשתי הוסיף: "לא צריך לחשוב דברים  על כל בחורה שאני מדבר איתה. אין שום דבר והכל בקטע חברי". בכל מקרה, הכלה לשעבר שכחה  את אלון מהר מאד ואחרי שראתה את שירי ובתאל עם זוגיות חדשה, כנראה רצתה גם כן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן