פרסום ראשון: איתי לוי והדר חיון נפרדו


איתי לוי והדר חיון נפרדו לפני מספר שבועות – כל הפרטים על המקרה בפנים

לא מעט שמועות הקיפו את איתי לוי בנוגע לפרידה שלו מבת זוגו בת ה-19, הדר חיון, בשבועות האחרונים.  כעת נודע לפורטל שזה הפך לרשמי והשניים הפרידו כוחות אחרי תקופה ארוכה. אמנם זה היה באוויר בחצי השנה האחרונה, אבל למרות שאיכשהו הצליחו לשמור על קשר טוב זה הגיע לפרידה. כזכור, לוי וחיון ניהלו זוגיות מזה מספר חודשים, במקביל לגיוסה בצה"ל.

בחודש באוקטובר 2018 היא סיימה טירונות והזמר המצליח היה שם כדי לתמוך בה. לאחרונה הוא הודה שאכן היו משברים בין השניים, אך לא מדובר במשהו סופי. לא עבר זמן רב והסיפור הזה הפך לנחלת העבר כאשר הם החליטו להפריד כוחות. כנראה שבצבא הדברים נראים אחרת עבור חיון.

עושה רושם שאיתי לוי יתאושש במהרה אחרי שנודע לאחרונה כי לוי הפך להיות האמן שבאופן רשמי ירוויח הכי הרבה אי פעם על חוזה השתתפות בפסטיגל. על פי מקורבים לזמר, הוא יקבל עבור השתתפותו למעלה מ-1.2 מיליון שקלים, קצת יותר ממש שהרוויח אדם ב-2017. אם זה לא מספיק לוי גם היה זה שחימם את הקהל בהופעה של גניפר לופז שנערכה בסוף השבוע בפארק הירקון. נראה שהקריירה שלו בנסיקה והוא לא יתן לפרידה מהדר חיון לעצור אותו. בטח ובטח כאשר המשברים שפקדו את הזוג היו יותר מדי לאחרונה עבור שניהם. נראה כי הפרידה הזאת באה לו בזמן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן