סוף סוף אפשר להגיד מזל טוב? שוב שמועות שאילנית לוי בהריון


מדובר בשמועה שקרית נוספת על פי מקורביה של הדוגמנית, שממשיכה להעסיק את הציבור בנושא

שוב צצות שמועות בביצה על כך שאילנית לוי בהריון אבל מדובר בשקר מאחר ולא כך הם פני הדברים. זה לא סוד שאילנית מחכה לרגע הזה אבל כנראה שבינתיים הדברים פחות הולכים לזוג שהתחתן לפני שבעה חודשים. בקרב הזוג מדברים על הרצון להביא ילדים לעולם וסביר להניח שבקרוב נראה את הבטן של אילנית יוצאת החוצה אך כרגע היא לא בהריון. אז מאיפה מגיעות השמועות הללו מעניין מאד?

הזוג הנוצץ ממשיך לבלות בקיץ ולהציג לנו את החיים שלהם באינסטוש הפעיל של אילנית אבל האם השנים מתכננים להביא ילד בקרוב לעולם? נראה שהם מאד אוהבים משפחתיות ובקרוב תראו את אילנית שוב בהריון אבל נכון לעכשיו זה לא המצב. בקרב בני הזוג עדין לא חשפו את הקלפים בנוגע לשאלה המרכזית אבל אל תהיו מופתעים אם בחודשים הקרובים זה יהיה רשמי.

כזכור, לאילנית כבר יש שני ילדים ליאם ואלין מנישואיה הקודמים עם אייל גולן. עבור שדה מדובר בנישואיו הראשונים והזוגיות המתוקשרת היחידה שלו, שהתפרסם בעונה השנייה של האח הגדול. השניים הכירו לפני שמונה שנים כשרומן נרקם ביניהם במסדרונות ערוץ המוסיקה, שם הגישו תוכנית משותפת. נראה שהשלב הבא כבר מוכן מתמיד. אילנית לא צעירה וחברותיה כבר דוחקות בה לעשות את הצעד, אפילו שלאלירז יש חששות בנושא. לא הגיע הזמן שלליאם ואלין יהיו אחיות חדשות אילנית?

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן