ליטל סמדג'ה תשתתף בהישרדות


ליטל סמדג'ה מהיפה והחנון בדרך להישרדות VIP

אם לא יהיו שינויים של הרגע האחרון, בעונה הבאה של הישרדות אתם תראו על המסך שלכם את יוצאת היפה והחנון , ליטל סמדגה, שכונתה סלב בבאר שבע. ליטל אגב למי ששכח, זכתה בתכנית היפה והחנון ביחד עם אלכס מורזוב ונראה שהתשוקה למסך בערה בה והיא החליטה לחזור לעניינים עשר שנים אחרי שהתפרסמה לראשונה. האם זה יגמר שוב עם הפרס הגדול? סביר להניח שאלכס יעודד מהבית.

העונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה וכעת אנשי ההפקה עובדים כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בחודש הבא. הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת כאשר השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא של ישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול. מי עוד יככב עם אוגלבו וליטל? הזמרת אילנה אביטל, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, דוד דביר, סתיו סטרשקו , הדוגמנית אלה איילון, שני גולדשטיין, מייקל לואיס, רגב הוד, דנה רון ואלין לוי.

בימים אלו מתקיים משא ומתן סופי בין ליטל להפקה. מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של 'הישרדות' ברשת 13. אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס לזהות המתמודדים". מה שבטוח את ליטל סמדגה יהיה כדאי לא לפספס, בטח אחרי השמות שהיא עשתה ביפה והחנון עם אלכס לפני עשר שנים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן