המהפך של אוראל! לא תאמינו איך נראית כוכבת המירוץ למיליון


מתמודדת המירוץ למיליון הציגה בהזקה גזרה חדשה ומרעננת לכבוד הריץ

אוראל אלימלך בת ה-29 מקריית מלאכי, מתמודדת עם אחיה הקטן ניסים בן ה-26 על הפרס הגדול בתכנית המירוץ למיליון. אוראל אלימלך הגיעה לאחרונה להשקה מיוחדת בה היא הציגה גזרה חדשה וחטובה, עושה רושם שהימים במרוץ עשו לה רק טוב, כי מאז שחזרה לישראל, היא כבר פחות 10 ק"ג, אתם קולטים? אוראל הצליחה לתפוס את תשומת לב המבקרים והמצלמות לאור עובדה זו ונראה שהיא עוד לא סיימה עם הדיאטה.

במהלך הצילומים ירדה אוראל 7 ק"ג וכאשר חזרה לישראל, לא יכלה להתאפק וחזרה לאכול את המאכלים האהובים עליה שמהר מאד החזירו אותה למשקל עימו טסה. אוראל לא הייתה מרוצה מהמראה הישן והחליטה לעשות שוב דיאטה על מנת להיראות חטובה בקיץ.  אוראל נכנסה למשטר של כושר ואכילה נכונה, כדי להיות מוכנה לרגעי התהילה ולעדשות המצלמה. היא הצליחה לעמוד במטרה שלה.

העונה השביעית של המירוץ למיליון יצאה  לדרך ואין ספק שתושבי קריית מלאכי יתרמו לעליית רייטינג התוכנית שבעונה זו כאשר מבין המתמודדים יש את תושבי העיר, האחים אוראל אלימלך וניסים דוד מקריית מלאכי. להשקה בתערוכת הלגו בחולון אגב הגיעו גם אריאל וקארין, רן ובן, יהודית וזוהר, אייל וסיד, המנחה רון שחר, שירי מימון, ליהיא גרינר, אירה דולפין ועוד.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן