אחרי שיצא מהארון: חן אהרוני בזוגיות חדשה


הזמר שיצא מהארון לפני חצי שנה, נמצא בקשור זוגי עם מפורסם

לפני כשנה וחצי חן אהרוני חזר לתודעה אחרי היעדרות ארוכה מהטלויזיה. הוא סיים במקום הרביעי בתכנית "הכוכב הבא" ולמרות שלא הצליח להגיע לאירווזיון הוא נתן הופעה מרשימה בתכנית. אהרוני, שכבר בגיל 17 התפרסם ב"כוכב נולד" ופספס את הגמר ידע לאורך כל השנים על השמועות בגין נטייתו המינית ואז החליט גם לצאת מהארון.

מקורבים לזמר ראו אותו לאחרונה זורח והסיבה לכך היא שלזמר יש חבר חדש, אמנם הקשר רק בתחילת הדרך, אבל מדובר כאמור בזוגיות הראשונה שלו מאז יצא מהארון. החבר החדש של אהרוני מוכר לא פחות ממנו והכל בגלל הייחוס המשפחתי שלו. בשלב זה התבקשנו שלא לפרסם את שמו של הבחור הצנוע אבל נראה שבקרוב מאד זה יפורסם.

השניים מנהלים בתקופה האחרונה מערכת יחסים ענפה ומחוזקת. בקרבתו של הבחור ההיכרות היא עמוקה אך בשלב זה הוא ביקש שלא להחשף וגם חן רוצה לשמור על אש קטנה את הקשר הזה בשלב הזה. "אני רוצה להאמין שהיום כולנו כבר מבינים שנטייה מינית זה לא רק גיי או סטרייט. אתה מפחד מדחייה, מפחד מכישלון, מפחד לעשות טעות. מפחד להתחייב למשהו בלי היכולת לחזור בך. אני מרגיש שתמיד ידעתי שאני פאנסקסואל אבל לא ידעתי לקרוא לזה בשם כי בטלוויזיה שמעתי רק על הומואים ולסביות". אמר בזמנו חן אהרוני כאשר יצא מהארון.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן