חתונה ממבט ראשון? לדקלה יש חבר חדש?

דקלה מחתונה ממבט ראשון נראתה צמודה לגבר אלמוני חדש

דקלה דאיטי הגיעה אמש לאירוע ביחד עם בחור חדש, אלירן אדרי. הזוג נראה צמוד אחד לשני כל הערב וגורמים אף ראו אותם עוזבים את המקום יד ביד ונכנסים למוניצ. דקלה והצמוד החדש הגיעו לחגיגות של עדי לאון, גל אוחובסקי ומעיין אדם אשר ציינו את סיום צילומי העונה של התוכנית "24 בצהריים" במסעדת מסה תל אביב. דאיטי כזכור שודכה בתוכנית חתונה ממבט ראשון לאלון עייני, אך הזוגיות שלהם לא שרדה והם נפרדו אחרי זמן קצר.

הכלה לשעבר נראה כי שכחה  את אלון מהר מאד ואחרי שראתה את שירי ובתאל עם זוגיות חדשה, כנראה רצתה גם כן. אגב, דקלה טוענת שהם לא ביחד אבל התמונות ששוחררו לאוויר לא משאירים מקום לספק כך מסתבר. "הם רק חברים טובים" אמר מקורב לדקלה. כזכור, הזוג היחיד שיצא מהתכנית הוא שירי קופפרברג ולירן לוי, מה שהביא לשלל פנטזיות הכוללות שידוכים בין כלות עם חתנים אחרים. בעונה הראשונה זה קרה לרגע עם יעל פולקמן ותומר אביטל.

מי עוד הגיע לצילומים אמש? טום קשתי ודודו כהן מעפולה, רומי נסט ועדן יוחנן, בן זיני ואסף גורן. הסוכן יריב נתי והזמר דניאל בן חיים. בכל הקשור לכוכבי חתונה ממבט ראשון, רק דקלה הופיעה במקום, אולי רצתה להיזכר איך זה להיות מסמר הערב? על פי הפרקים ששודרו זאת לא תהיה הפתעה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן