פפראצי: הדוגמניות טיה ופיי מנצלות את החום


צמד הדוגמניות הצעירות טיה ופיי נתפסו ברגע של בילוי בחוף הים בתל אביב

השתיים הורידו את החולצות שמעליהן מהר מאד ונשארו עם ביקיני שהשתלב יפה מאד עם הנוף. אולי במירוץ למיליון אתם רואים אותן עם לבוש מלא עקב הקור שהיה בחו"ל אבל בארץ הסיפור הוא אחר לגמרי. הם נכנסו למים, לא חששו מהמדוזות שאט אט נעלמות ואז שוב חזרו לתפוס שיזוף, כשעיני העוברים והשבים בעיקר עליהן. איזה כיף זה להיות מפורסם בטח אה טי ופיי?

טיה גלילי בת 23, נולדה בניגריה לאם ניגרית ואב ישראלי ואילו חברתה, פיי ז׳קיטה בת 23, נולדה בארץ, בת להורים מהגרים מקונגו והיא לומדת משחק וכושר. שתיהם משתתפות בעונה החדשה של המירוץ למיליון, הן דוגמניות בנות 23 ממוצא אפריקני, בעלות אנרגיה סוחפת והמון קסם אישי. הן נפגשו באודישן משותף ומאז הן לא נפרדות.

הן עובדות יחד, מבלות יחד ובימים אלו רצות ביחד בניסיון לנצח בתוכנית ולזכות במיליון. על פי מקורבים לזוג, הן שמעו אחת על השנייה עוד לפני שנפגשו: "אנשים היו ניגשים אליי ואמרו לי, יש לי חברה שחורה, דוגמנית, שקוראים לה טיה, את בטח מכירה אותה. יש לאנשים קטע כזה שחושבים שכל השחורים מכירים אחד את השני". סיפרה פיי. בכל אופן על פי הפרק האחרון הן יצטרכו להעלות הילוך אם הן רוצות להישאר על המסך יותר זמן.

צילום:  מוטי לבטון

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן