זוג חדש? נטע צ'רנר צמודה למייקל לואיס


זוג חדש בביצה המקומית? מייקל לואיס ונטע צ'רנר הצטלמו במדבר

האם מייקל לואיס ביחד עם נטע צ'רנר? עושה רושם שהקשר בין השניים הללו החל להתחמם בתקופה האחרונה. הם הגיעו ביחד לצילומים של קמפיין הדיגיטל של מותג המשקפיים "קרולינה למקה". השניים הללו סיפקו מגוון תמונות בפוזות מגרות שלא השאירו מקום לספק. האם זה מרמז על כך שהשניים הללו בדרך להיות ביחד בעתיד הקרוב מאד? על פי מקורבים יש דברים בגו.

הסט של הצילומים בלב המדבר כלל מכוניות יוקרה, שיזוף מרנין ודוגמנים לוהטים – עבור צרנר ולואיס זה בהחלט משהו שמספיק כדי לשגע את החושים של קהל הצופים. בשביל להגיע ממוקדים ליום הצילומים הזה הם השכימו קום אבל לא עשו זאת לבד אלא הצטרפו אליהם גם דמויות אינסטוש מוכרות.

אז מי עוד היה על הסט אתם רוצים לדעת? בבקשה: אושייות האינסטגרם מעיין מרטינוביץ', טל רביבו ולירון רוזן. כל החמישה נהנו ביחד מיום כיף והרבה תמונות פוטוגניות לאוסף. דווקא השלושה הללו רמזו שאין זוגיות חדשה על הפרק אבל התמונות שיצאו מהסט בהחלט משאירות אותנו סקרנים לקראת העתיד המשותף של לואיס וצרנר. הכוכבת של 2025 בהחלט מנצלת עד תום עד 15 דקות התהילה שלה בביצה ונראה שהיא לא מתכוונת לעצור בשלב זה.

תגובת מנהל יחסי הציבור של הסוכנות המייצגת את נטע צ'רנר: "בין נטע צ'רנר למייקל לואיס אין שום קשר אישי. הם נפגשו לראשונה לפני כיומיים על סט הצילומים של קרולינה למקה לצילומי קמפיין משותף. אין כלום מעבר לכך ביניהם."

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן