ראפר מפורסם ייכנס למאסר של 55 שנה


טיי קיי שהיה שותף לשוד לפני כשלוש שנים ייכנס למאסר של 55 שנה

טיי-קיי, הראפר האמריקאי, בן ה-19 הורשע ברצח ונידון ל-55 שנה בכלא, אחרי ששיר שהקליט בתקופה בה נחשב לאסיר נמלט, והפך ללהיט, שימש כראייה. הראפר בן ה-19, ששמו האמיתי הוא טיימור מקינטייר, הורשע לצד שישה גברים נוספים ברצח איתן ווקר, תושב מנספילד טקסס. השביעייה פרצה לביתו של ווקר לפני שלוש שנים במטרה לשדוד כספים וסמים, וירתה בו למוות במהלך האירוע הקשה.

לאורך כל שלבי המשפט טענו עורכי דינו של מקינטייר כי הראפר לא היה היורה, וכי תפקידו בשוד היה איסוף הסמים, אך הדבר לא מנע את הרשעתו ברצח ובשלושה סעיפים נוספים של גניבה. הסיקור התקשורתי של המשפט מאז 2016 הביא לפריחת קריירת הראפ של מקינטייר, שהיה בן 16 בלבד כשהועלו נגדו ההאשמות על כך שהוא חבריו לפשע פרצו לבית של אדם בשם איתן ווקר בניסיון לגנוב ממנו סמים וכסף.

במהלך אותה תקרית ווקר, שהיה בן 21, נורה למוות. בעדותה בבית המשפט, בת הזוג של הנרצח סיפרה שהוא הרים את ידיו למעלה בזמן שירו בו. לפני שנתיים, אחרי כשנה במעצר בית, הסיר הראפר את צמיד המעקב האלקטרוני מרגלו, צייץ בעמוד הטוויטר שלו "לעזאזל עם מעצר הבית המחורבן הזה" והקליט את "The Race" . השיר הפך ללהיט והגיע עד למקום ה-44 במצעד האמריקאי, זכה ל-174 מיליון צפיות ביוטיוב תוך מספר חודשים.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן