דנית גרינברג על הפרידה מאליאב: "אנשים נכנסים לנו לתחתונים"


דנית גרינברג מדברת על הפרידה מאליאב ועל היחס אותו היא מקבלת ברשתות

דנית גרינברג שנפרדה לאחרונה מאליאב אוזן רוצה לשמור על פרטיות מצד אחד, אך מצד שני מגיעה לאירוע אליו הגיעו הרבה סלבס. זה לא מתיישר עם מצבה הזוגי שמצוי במשבר עמוק בימים אלו אבל כנראה שכסף פותר את הכל וכשהיא מדברת – זה תמיד מעניין. גרינברג התפנתה לספר על הימים הקשים שעברו עליה, התגובות נגדה ברשת, היחסים עם אליאב, הסיכוי לחזרה זוגית וגם על העתיד. תחילה אמרה: "זה מאוד מתסכל. אנשים צריכים לשמור על הפה שלהם. שכל אחד יתרכז בשלו ויהיה הכי מהמם לכולנו".

עוד הוסיפה: "אנשים נכנסים לתוך התחתונים. מה זה תחתונים, הרבה יותר מהתחתונים מספרים על בגידות ורומנים בל אני מתמקדת בסביבה האמתית הקרובה, שבאמת מכירה אותנו, מקיפה את עצמי באנשים טובים ולא מתייחסת לטוקבקיסטים. שאף אחד לא ירחם עליי. קאמבק? אי אפשר לדעת, נבר סיי נבר. כל ההזדמנויות פתוחות כל הזמן. זה אדם שחייתי איתו חמש שנים, אני אוהבת אותו, אני מכבדת אותו, אני מעריכה אותו לגמרי".

לסיכום אמרה: "פרידה, כמו כל זוג. הכל טוב, כל אחד בשלו. ממשיכים. זאת כבר לא תכנית טלוויזיה, זה כבר לא ריב אוהבים במסך שלכם עם פופקורן, זה לא עוד ניצחון גורף או הפסד בפריים טיים. זה החיים שלי". אנחנו נמשיך לעקוב אחרי ההתפתחויות אצל דגנית ואליאב ואולי בקרוב נבשר על קאמבק מפתיע? ניתן לזמן לעשות את שלו.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן