הלם: טום אביב ואליאב אוזן מנהלים רומן סודי?


האם אליאב ודנית נפרדו בגלל שאוזן ניהל רומן עם טום אביב?

השף המוכר שמע כמו כולם את השמועות על כך שדנית ואליאב נפרדו בגלל שאוזן מנהל עימו רומן מאחורי גבה של דנית. אביב החליט לשים סוף לשמועות ופרסם וידאו קצר בו הוא מבהיר את המצב: איך הוא עשה את זה? הוא העלה וידאו בו הוא צוחק  במסעדת "קוקו במבינו" כשברקע מתנגן שיר רומנטי בספרדית. כמו כן אביב תייג את אליאב אוזן וכתב "חושב עליך".

הכל כמובן נעשה בצחוק, וזה נעשה אחרי שאליאב העלה פוסט בו כתב: "כאב לי מאוד שהתעוררתי בבוקר הראשון ולפני שהבנתי בכלל מה קורה איתי ולמה אני לבד במיטה, נכחתי בכל מיני כתבות ומדורי רכילות בשלוש מיטות שונות עם שלל נשים (תעזבו לעזאזל את נופר מור! היא אמא נשואה ובאושר). ביומיים האחרונים נוסף לזה גם חבר יקר שלי, טום, כי בזמן שהתרוממתי ממיטה עם שלל הנשים – הגעתי גם לגברים".

רק לאחרונה היו שמועות ודיווחים על מערכות יחסים עם כמה מהנשים הכי יפות ומדוברות בביצת הבידור המקומית, נדמה היה שטום אביב מצא את האחת שעושה לו טוב בלב – דווקא עם כוכבת הנוער והשחקנית העולה גל גברעם.  עם זאת, נודע לאחרונה כי מצב היחסים הרומנטיים בין השניים מעורפל, כך שלא מן הנמנע שהשניים יחזרו בקרוב לשוק הפנויים-פנויות. מה שבטוח, בין אביב ואוזן אין כלום.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן