אחרי הבלאגן: נעמה קסרי ושמחה גואטה עשו סולחה

שבועיים אחרי גמר הישרדות: קסרי וגואטה הצליחו ליישר את ההדורים

בין שמחה גואטה ונעמה קסרי שרר נתק והרבה עצבים בתקופה שבין השהות על האי לבין שידור הגמר. כעת, שבועיים אחרי הגמר הן השלימו והסיבה לכך מאד מפתיעה. לאחר הגמר שמחה ניצלה את ההזדמנות שלנעמה קסרי נולדה ילדה חדשה והחליטה להגיע לבקר את נעמה בביתה ולפגוש את מיכאלה, היורשת שלה. שמחה ונעמה החליטו ליישר את ההדורים ופשוט בילו יחד ערב ארוף שכלל הרבה רגעים נאים.

השתיים הצליחו ליישר את ההדורים עם ההבנה שכל מה שקרה על האי ואחריו כבר לא חשוב והגיע הזמן לפתוח דף חדש. כזכור, הקרע בין הצדדים נוצר כאשר קסרי הרגישה שהחברות בינה לבין גואטה לא אמיתית. "היא מעולם לא הייתה שם במאה אחוז" אמר בזמנו מקורב והוסיף:"היא לא באמת שיתפה ופתחה את ליבה אליהן".

נעמה החלה לשמוע דברים ששמחה הייתה אומרת עליה מאחורי הגב. היא התנהגה בצורה מתנשאת, לקחה קרדיט על כל שלב שעברה במשחק ולא העריכה אף אחד. הורגש שקשה להן לצפות בשמחה על המסך. הפיצוץ מסתבר היה רק ענין של זמן בין הצדדים, נראה שמה שהן ראו בשידורי הפרקים לא ממש נעם להן וכל מה ששמחה שדרה על האי זה לא מה שקרה מאחורי הקלעים בטסטים שנעשו. עכשיו נשאר לנו לראות האם שמחה תשלים גם עם גרינר?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן