ג'פרי אפסטין כמעט התאבד


מיליארדר נמצא פצוע בתאו בבית הכלא בארה"ב

ג'פרי אפסטין נפצע בעקבות ניסיון התאבדות.  הוא אותר הבוקר פצוע בתאו בבית הכלא בניו יורק בו הוא כלוא עקב אשמה על סחר בעשרות קטינות. נדחתה בקשתו למעצר בית והממצאים בזירה לא הותירו מקום לספק כאשר אפסטין אותר בתא הכלא הפרטי שלו כאשר ישנים סימנים על צווארו. בשלב זה החוקרים בודקים האם מדובר בניסיון התאבדות או אולי דווקא אפסטין הותקף. גורמים נוספים חושבים שאולי אפסטין פגע בעצמו על מנת לקבל הקלה בתנאים מה שנראה פחות הגיוני.

מאז נעצר ג'פרי אפסטין, שחזר במטוסו הפרטי מפריז לניו יורק, מטרידה שערוריית הפדופיליה את ארה"ב. במקביל למעצר פשטו חוקרים על ביתו במנהטן והוציאו משם ארגזים ובהן כמות של חומרים. בית מגוריו, הממוקם באפר איסט סייד של מנהטן, מתנשא לגובה של 7 קומות וערכו מגיע ל 60 מיליון דולר. את הבית הזה הוא קנה או קיבל לפני כ-25 שנים מהמיליארדר היהודי לזלי וקסנר.

כל הסיפור נחשף כאשר עיתונאית מעיתון המיאמי הראלד חשפה את השחיתות בעסקת הטיעון שהשיג אפסטין. כשהתובע מאז הפך שר בקבינט של טראמפ היא החליטה שיש גבול ואיתרה את הילדות המנוצלות שהפכו לנשים. למרות כל מה שיש לאפסטין הוא עמד שוב למשפט ואם יורשע הפעם הוא צפוי ל-45 שנים בכלא. סיפור לא פשוט של נפילה חדה בחיים שהיו נראים בדרך להצלחה מסחררת.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן