הלוק החדש של דנה רון

יוצאת האח הגדול שינתה תספורת אחרי שנים רבות – איך יצא?

לאורך 20 שנה דנה רון, המנחה ויוצאת האח הגדול, מטפחת תספורת קצרה עם שיער שחור בוהק, מדובר בלוק שמאפיין אותה כבר הרבה מאד זמן. אז מה קרה? לאחרונה החליטה רון לעשות שינוי מרענן, מהפך שלא יותיר אתכם אדישים למראה החדש. רון החליטה לצבוע את שערה לבלונד פלטינה ונראה שהיא מרוצה עד הגג מהמראה החדש. רון כאמור נפרדה מהשיער השחור וכעבור מספר שעות של ישיבה עם נייר כסף על הראש, יצאה מהמקום עם לוק חדש ומחמיא. על הלוק אחראי, מעצב השיער גבי דנהירש

רון, שהייתה סנונית ראשונה בישראל לקמפיין "מי טו" כאשר תבעה את "האח הגדול" על עוגמת נפש ופגיעה בשמה הטוב ואף זכתה בתביעה ובפיצוי כספי ענק של מיליון ש"ח, נכנסה לתודעה לפני עשור כאשר נכנסה לבית האח הגדול. היא הודחה תשיעית אבל מה שכולם יזכרו מאותה עונה היא ההערה הפוגענית בעלת אופי מיני, שהעיר לרון העורך והבמאי  המגלם את האח הגדול. זק התנצל למחרת על הדברים שאמר אבל בספטמבר 2017 הגישה רון תביעה נגד זק וכן נגד גורמים נוספים בהפקה, בטענה כי נגרמו לה בעיות נפשיות עקב הפרשה.

היא זכתה כאמור בפיצויים של מיליון ש"ח  ושמה את הפרשה מאחוריה. בלי קשר היא המשיכה לככב על המסך כאשר בתחילת שנת 2014 הנחתה את התוכנית "החברים של דנה", בערוץ 2. במהלך אותה שנה, השתתפה לצד בן זוגה, יריב נתי, בתוכנית 'זוג מנצח' והם הגיעו למקום השלישי. ממאי של אותה שנה היא גם השתתפה בפאנל התוכנית "דיבור ישיר" בערוץ 2.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן