טילטיל חוזר להישרדות


הפעם לא כשורד מן המניין אלא כמנחה וילת המושבעים במקום איתי תורגמן

העונה החדשה של "הישרדות" תצא לדרך בקרוב עם צילומים חדשים ובהפקה ממשיכים לאתר מועמדים ולהחתים כוכבים. העונה החדשה  אמורה לעלות רק במהלך השנה הבאה אבל כוכב נוסף שיככב בה הוא לא אחר מאשר לירון טילטיל אשר יחבור לשאר השורדים ולמנחה גיא זוארץ. טילטיל יעשה את דרכו לפיליפינים שם הוא ינכח 60 יום ויעשה צרות לכולם זה בטוח. הפעם הוא יטול חלק בתפקיד מנחה וילת המושבעים ולא כשורד על החוף – הרבה יותר פשוט עבורו.

לירון אורפלי (טילטיל) הוא הכוכב הכי אהוב בערך שצמח כאן בתכנית המציאות. הוא פרץ לראשונה בעונה הרביעית של "המירוץ למיליון" וכבר בפרק הבכורה הצליח להצחיק את כולם. כעבור עונה אחת הוא נטל חלק ב"הישרדות הונדורס" עם רוסלנה רודינה, וזכה בתואר השורד האחרון. מיליון הש"ח לא הספיקו לו הוא זכה בתואר חביב הקהל והביא דאבל חגיגי למשפחתו אפשר לומר.

אחר כך הוא זכה לככב בתכנית אישית בקשת והפעם הוא חוזר שוב להישרדות – לנו זה מרגיש  כאילו הוא לא נעלם אף פעם. רק מה שאתם עוד לא יודעים זה שהוא לא יהיה בין השורדים אלא בסך הכל המנחה של "וילת המושבעים" – חגיגה מובטחת צפויה לו לצד ארגז נאה של כספים. הוא יחליף את איתי תורג'מן בתפקיד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן