בצל הפרשה: אייל גולן חזר מצילומי גולסטאר ונמלט מהתקשורת


בצל התחקיר של אורלי וגיא, שהעלה לכותרות את הפרשה הישנה "בכיכובו" של גולן, הזמר חזר מצילומי גולסטאר והוברח מיציאה צדדית

התחקיר של אורלי וגיא, שהצית מחדש את העניין בתיק "משחקי חברה" עדיין משפיע על אייל גולן. גולן, ששהה בחודש האחרון בברזיל לצילומי עונת הכוכבים של גולסטאר, שב ארצה והצליח להימלט מעדשת המצלמה לאחר שהוברח מיציאה צדדית בנתב"ג. על פי עדויות הנוכחים, גולן נפגע מאוד מהפרסומים, שעלולים להצית מחדש את החקירות בנושא, ולמעט קצת תמונות שעלו בחשבונות האינסטגרם שלו, הוא נראה די סובל מהסיפור במהלך השהות בברזיל.

מי שכן נחת ונתפס בעדשות המצלמה הם מאמן הקבוצה שייע פייגנבוים והמשתתפים איציק זוהר, רון שובל, רז זהבי, טום קשתי, כוכבי האח הגדול לדורותיהם דורון מירן, חמימו, דודו כהן מעפולה וגם לאון שניידרובסקי. אגב, אורח נוסף בנתב"ג היה לירן חולצה אפורה, שהניף שלט בו היה כתוב: "אייל גולן אוהבים אותך", אך לא זכה לראות את הכוכב בעצמו.

הרבה מאוד גופי תקשורת הגיעו במיוחד כדי לצלם ולראיין את גולן, שכן בפעם הקודמת שפרצה הכתבה, גולן צולם כועס מאוד ביציאה מהשערים. עם זאת, הפעם גולן הגיע מוכן, והוברח מיציאה צדדית כדי להימנע מהשאלות המביכות. כעת, נותר רק לראות האם התוכנית של אורלי וגיא תגרום לחידוש החקירות, כשבמקביל, במערכת התוכנית טוענים כי יש בידיהם חומרים ועדויות נוספות, מה שעלול לגרום עוד פרק בתוכנית, אשר תסבך עוד יותר את גולן.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן