אסף גורן בדרך ל"הישרדות VIP"


אסף גורן צפוי לקחת חלק בהישרדות VIP

ממש בימים אלו נמצא אסף גורן במגעים עם הפקת הריאליטי "הישרדות VIP". אחרי שהעונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה התפנו אנשי ההפקה לעבוד כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בחודש הבא ביעד אטרקטיבי. אחרי כמה וכמה ניסיונות ליהוק שעלו בתוהו או לחלופין הצליחו, הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת. אחרי העונה המטורפת שהייתה לנו רק נשאר לחכות ולגלות מי יהיו הכוכבים החדשים על המסך ואיך הם יתפקדו ברגע האמת ללא מזון ראוי על אי בודד. חלק מהשמות כבר נחשפו.

השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא של אסף גורן אשר זכה השנה באח הגדול והוא עתיד לחבור לישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול בעונה שנערכה לפני כן. שני כוכבי ענק על אי אחד – זה הולך להיות מעניין. פרט לגורן צפויים להשתתף גם הזמרת אילנה אביטל, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, דוד דביר,סתיו סטרשקו , הדוגמנית אלה איילון, שני גולדשטיין, מייקל לואיס, רגב הוד, אלין לוי ודנה רון. כנראה שהרצון להמשיך לככב בתעשיה השפיע גם על גורן.

כאמור, בימים אלו מתקיים משא ומתן רציני בין נציגיו של אסף גורן לבין ההפקה הרשמית מרשת 13. בלי קשר גורן מנסה את כוחו גם על הבמה בימים אלו.  מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של 'הישרדות' ברשת 13. אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס לזהות המתמודדים".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן