מגי טביבי נגד ישראל אוגלבו: "התנהגות בזויה, תשאיר את שמי מחוץ למגרש"


כוכב האח הגדול התראיין על הפרידה מקארין סנדל ועקץ את האקסית ("עם קארין זה היה אמיתי"). טביבי מיהרה להגיב: "לא אפתח את מה שהיה"

הטלטלה שפקדה את הביצה עם הפרידה של ישראל אוגלבו וקארין סנדל ממשיכה להכות גלים. השניים נפרדו לפני פחות משבוע ואוגגלבו כבר מצא לנכון לדבר נגד האקסית שלו, מגי טביבי, אותה פגש בבית האח הגדול, לפני שניצח בתוכנית. אוגלבו הגיע בשישי האחרון לירושלים לקחת חלק בחתונה של הסטייליסט איתם דרור ובן זוגו דניאל שליבו.

אוגלבו נשאל כמובן על הפרידה הנוכחית מסנדל וענה: "זאת זוגיות מאוד אוהבת ומעניינת שהייתה לנו, אבל לפעמים דברים טובים נגמרים, אין מה לעשות. אף אחד לא אוהב פרידה. זה קשה. אנחנו עדיין אוהבים, היא בחורה מדהימה". על הקעקוע שעשה למען קארין, שכיסה את הקעקוע שעשה על מגי טביבי: "אני שומר אותו, לא עושה כיסוי. הקעקוע היו בווייב אחר. עם קארין אלו החיים האמיתיים". הדברים כאמור, הכעיסו מאוד את טביבי, שמיהרה להגיב.

טביבי כתבה בחשבון האינסטגרם שלה: "ישראל אוגלבו היקר, הפוסט הזה מוקדש לך (בטוחה שהוא יגיע אלייך כמו גל בים). שנה שאני מניחה יד על הפה ומפאת הכבוד אלייך כבן אדם לא פותחת את מה שהיה. הרי בינינו, רק שנינו בקיאים בדברים שנאמרו 'בחיים האמיתיים' ובהתנהגות הבזויה שלך בהתאם. תהיה רגוע. לא אלכלך עליך כי מסתבר שאתה עושה את זה מספיק בזכות עצמך. רק אשגר מכאן מסר אחד ברור. את השם שלי תשאיר מחוץ למגרש שלך, למרות שכמו שאני רואה הוא משחק לך חזק על הלשון".

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן