נחשפו: רשימת המשתתפים בהישרדות vip


הכוכבים הבאים בהישרדות VIP מתחילים להתגבש – הרשימה של הסגורים לפניכם

אחרי שהעונה האחרונה של הישרדות הסתיימה בהצלחה התפנו אנשי ההפקה לעבוד כבר על העונה הבאה שעתידה להצטלם בחודש הבא ביעד אטרקטיבי במיוחד. אחרי כמה וכמה ניסינות  ליהוק שעלו בתוהו או לחלופין הצליחו, הרשימה של הכוכבים הבאים בתכנית מתגבשת. השם הגדול ביותר שצפוי לקחת חלק בעונה הבאה הוא של ישראל אוגלבו, זוכה האח הגדול.

מה רע לנסות לקחת עוד מיליון שקלים אם מציעים לך את ההזדמנות? אוגלבו לקח בשתי ידיים את ההצעה של אנשי ההפקה ובין הצדדים החוזה הרשמי אמור להחתם ממש בקרוב. אוגלבו, חברה של קארין סנדל, יאלץ להפרד מהחצי השני שלו לתקופה לא קצרה אבל אם זה בשביל עוד ארגז למשפחה- מה רע?

פרט לאוגלבו צפויים להשתתף גם הזמרת אילנה אביטל, הספורטאית האולימפית ירדן ג'רבי, דוד דביר,סתיו סטרשקו , הדוגמנית אלה איילון, שני גולדשטיין, מייקל לואיס, רגב הוד, אלין לוי ודנה רון.

מרשת 13 נמסר: "אנו שמחים על ההתעניינות לקראת צילומי העונה החדשה של 'הישרדות' ברשת 13. אנו נמצאים כרגע בשלבי ליהוק ולא נתייחס לזהות המתמודדים". אחרי העונה המטורפת שהייתה לנו רק נשאר לחכות ולגלות מי יהיו הכוכבים החדשים על המסך ואיך הם יתפקדו ברגע האמת ללא מזון ראוי על אי בודד.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן