נתי שדה נגד ליהיא גרינר


הסרטון שהעלתה השורדת אמש בעקבות הדו"ח ממשיך לעורר גלים בביצה

ליהיא גרינר פתחה את הבוקר רגוע אבל סיימה אותו במאבק עם שוטר, שנתן לה דו"ח על סך 1,000 שקלים בטענה שהשתמשה בטלפון בעת נהיגה. לאחר מכן היא העלתה פוסט לסטורי שלה בו היא נראתה מקללת את השוטר ויורדת על זהותו העדתית. היא קראה לו בין היתר: "שוטר תימני קטן שנראה כמו התחת שלי". הכוכבת, הבינה כי עשתה טעות, מחקה את הסרטון מהר מאד אבל זה היה מאוח מדי.

השורדת ביקשה סליחה על הדברים ואמרה שבן זוגה תימני אבל אז הגיע נתי שדה מהעונה הקודמת של הישרדות וכתב:"ראיתי את הסטורי של ליהיא לגבי ה'תימני מסריח שדומה לתחת שלי', וזה הזכיר לי שפעם, מזמן מזמן, בעקבות מותם של הגדולים – אריק אינשטיין, ספי ריבלין ודידי מנוסי – השתרש איזה נוהל שלפני הלוויה עוברים על ארונם. ארון אחד הוצב בבית הבימה, השני הוצב בבית הקאמרי והשלישי הוצב בבית העיתונאים, ואני לתומי שאלתי אז… מעניין באיזה בית זונות ישימו את ליהיא גרינר כשהיא תמות… נכון מאוד להיום".

השורדת זעמה על המילים והחליטה להגיב לשדה כאשר כתבה:"זה אדם פשוט מזעזע! בעלי תמני יא'דפוק. אומייגאד, הוא עוד היה בהישרדות ב-2017! זה כל מה שיש לו להיות גאה בפרופיל שלו. הנה נשמה, קיבלת עוד כמה דקות תהילה". על המקרה והחרטה אמרה: " אני בהיריון, ואל תגידו שזה לא תירוץ. אני משוגעת. אני מאוד מתנצלת, זה מזעזע. אני שונאת את הפה שלי לפעמים".

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן