סקר פורטל עומרי חיון: מי הוא הזוכה בגמר הישרדות?


בסקר מיוחד שערכנו לקראת הגמר הגדול ניצחה נעמה קסרי את כל המתמודדים האחרונים

רמז לבאות? על פי סקר שערכנו בפורטל עומרי חיון: 20 אחוז הצביעו לשמחה, 38 אחוז לגובאני רוסו ו42 אחוז לנעמה קסרי. האם בעקבות כך נעמה תהיה הזוכה של הצופים בבית? על פי תקדימי העבר, המצביעים שלנו באתר בהחלט היוו גורם משמעותי בתוצאות הסופיות כמו בתכניות האח הגדול, הכוכב הבא, 2025 ועוד. הגולשים בפורטל מהווים חלק בלתי נפרד מההצבעות בזמן אמת ואולי נעמה קסרי יכולה להתחיל לחגוג זכיה שניה ברציפות?

כידוע, הדרך של קסרי לגמר לא הייתה פשוטה תדמיתית מאחר ומדי מספר פרקים עלו ברשת טענות נגד ההפקה שלכאורה עזרה לה להגיע לגמר הגדול. הגולשים ברשתות שוב ושוב הרימו את ראשם מאחר והם חשבו שישנה התערבות של הפקת "הישרדות" בריאליטי, מאז הפרק ששודר לפני שבועיים הם העלו פוסטים נגד התכנית: "ההפקה הרסה את הפורמט מה הם חושבים שהצופים סתומים?"

עיקר הטענות של הגולשים באו לידי ביטוי ברשת על כך שההפקה עזרה לנעמה במציאת פסל חסינות ומקשה על המתמודדים האחרים כשהם מקבלים רמז. בכל אופן נראה שזה לא ממש הפריע לה, היא העלתה פוסט נגדי בזמנו בו יצאה נגד התגובות. עכשיו היא בגמר ותקווה לעשות בק טו בק בדרך לדאבל מרשים. בסקר אצלנו היא כבר ניצחה.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן