דוד דביר צפוי להשתתף בעונה הבאה של הישרדות VIP


אחד משופטי הריאליטי הקשוחים בישראל צפוי להשתתף בעונה הקרובה של תוכנית הריאליטי. ברשת לא הגיבו

אחד מהשופטים המוכרים ביותר ויוצאי הדופן של תוכניות הריאליטי בישראל, הרקדן דוד דביר, עומד לעבור לצד השני של המתרס. דביר מקיים מגעים מתקדמים כדי לככב בעונה הבאה של הישרדות VIP. העונה הנוכחית נמצאת קרוב מאוד לסיומה כשאל הגמר הגיעו נעמה קסרי, ג'ובאני רוסו ושמחה גואטה, כאשר קסרי היא המועמדת הבולטת לזכות בפעם השנייה בתחרות.

דביר שפט בתוכנית נולד לרקוד והצליח להתבלט עקב סגנונו הישיר והסטנדרטים הבלתי מתפשרים שלו. תוסיפו את הלוק המיוחד וקיבלתם מתמודד ראוי בהחלט להישרדות. דביר נחשב לשופט קשוח במיוחד, אשר לא פעם ירה מילים חזקות מאוד אל עבר המתמודדים. התוכנית הישרדות VIP כבר משכה אליה בעבר כמה מהשמות הגדולים בביצה המקומית, אם כי דמות כמו דביר ספק אם נראתה על המסך מהצד של המתמודדים.

העונה הנוכחית של הישרדות VIP גרפה הרבה מאוד עניין, במיוחד לאור הקאמבק של נעמה קסרי, ביחד עם חברתה, ליהיא גרינר. אם קסרי תזכה בתואר השורד האחרון, תהיה זו הפעם הראשונה בז'אנר הריאליטי בישראל שמתמודד זוכה פעמיים באותה תוכנית. דביר כאמור, אמור להתחרות בעונה הבאה, אם לא יקרה משהו חריג. מרשת, כרגיל במקרים אלה, מודים על ההתעניינות אך לא מתייחסים לשמות המיוחסים ככאלו שהולכים להתמודד בתוכניות הריאליטי שלהם.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן