המנצח בהישרדות לא יזכה במיליון


בעקבות ניכוי השכר, השורד האחרון יקבל רק חלק מהמיליון

הגמר הגדול של הישרדות מתקרב והזוכה המאושר בטח יתבאס לקרוא את השורות הבאות מאחר והוא לא באמת יזכה במיליון ש"ח. שכרו של הזוכה, ששולם לו על עצם השתתפותו בתוכנית על פי סיכום עם ההפקה, יירד מהמיליון שיקבל עם זכייתו. לאור העובדה שמדובר על סכומים שנעו סביב 50 אלף ש"ח לבין 300 אלף ש"ח, יתכן והזוכה ייאלץ להפרד מהמשכורת לה זכה, במידה ויזכה בגמר הגדול שישודר בסוף השבוע.

ברשת לא התייחסו לדברים אבל עושה רושם שלא כל הכוכבים היו מודעים לסעיף הזה. כזכור על פי גורמים המעורבים בפרטים, שכרו של גוזי זירה עבור תקופת הצילומים עמד על כמה עשרות אלפי שקלים, ולאחר תלונתו הוא הוכפל. "כבר בווילת המושבעים, כשהוא גילה ששכרו נמוך משל האחרים, הוא התלונן. גם שורדים אחרים יצאו להגנתו, ובהפקה נענו לבקשתו והכפילו לו את הסכום". אמר מקורב.

כזכור, חשפנו שניים מהשמות שיהיו בגמר הגדול, ובהפקה לא היו רוצים שתדעו את זה אך חובבי הספוילרים יכולים לחגוג. גובאני רוסו הוא המתמודד השני שיהיה בגמר הישרדות, ביחד עם נעמה קסרי עליה פרסמנו בתקופה האחרונה הכדורגלו לשעבר עבר חודשיים לא פשוטים מהרגע שעלה על המטוס לפיליפינים והחל בצילומי העונה החדשה. אז מי מהם ייאלץ להפרד מסכום לא קטן אם יזכה?

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן