שירי ולירן המריאו לחופשה ביוון


הזוג המנצח של חתונה ממבט ראשון זכה לנופש הכל כלול בחינם

שירי קופפרברג ולירן לוי נחתו בסופ"ש החמים באי יווני והיו אורחיים ראשיים של חברת התיירות אשת טורס. בעקבות כך הזוג המלכותי זכה לחופשת הכל כלול ללא עלות, נו אתם יודעים את המטריה, מדובר בשני הכוכבים הכי מדוברים כרגע בישראל אז אין מה להיות מופתעים. השניים דואגים לפרסומת מפתה במיוחד עם שלל תמונות מגרות שהיו בהחלט יכולות לעורר קנאה בזוגות האחרים של חתונה ממבט ראשון – אשר התפרקו מהר מהצפוי.

כזכור, שירי ולירן הוא הזוג אשר הפתיע את כולם כשהצליח לעשות מהפך במערכת היחסים שהחלה באופן קריר משהו עד לזה שהם ביחד כבר שנה בדיוק. אחרי שנגמרה התכנית, הגיע הזמן לחגוג והם כאמור עשו את זה בגדול באי היווני קורפו אשר נמצא סמוך לאלבניה וזוכה לביקורים רבים של ישראלים בשלוש השנים האחרונות. ככה זה כשיש נטופים עוצרי נשימה במרחק כה מועט מישראל.

בקושי שבועיים חלפו מפרק סיום העונה המרגש של חתונה ממבט ראשון אבל שירי ולירן נראים מאושרים מכך שהם יכולים סוף סוף להפסיק להתחבא ברשתות. מאז שנקבע כי הם ביחד עד עצם היום הזה, דואגת שירי להעלות לרשתות פוסטים שממחישים את אהבתה ללירן ונראה שכל החששות של שירי על המסך נעלמו ומי שפוגש אותם היום ברחוב מרעיף עליהם אהבה ומחמאות על המהלך המוצלח שהם עשו ביחד. בימים אלו הם עדיין ביוון אך סביר להניח שהצלמים יחזור להציק להם עם הנחיתה בישראל.

 

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן