שירי ולירן מדברים על הריון


שירי ממשיכה לפרוח: "היום כבר לא כואב לי. אני מרגישה שזה קרוב מתמיד שאני אהיה בהיריון"

שירי קופפרברג ולירן לוי מרגישים שכל המאבק שלהם היה שווה את זה. הם לא ממש הטייפ קאסט של כוכבי ריאליטי, בטח לאור העובדה כי לירן הוא מהמושב  ושירי היא עורכת דין שחששה ממצלמות עוד בשלב המוקדם של הסדרה. אחרי שנים ארוכות של דייטים מאכזבים, הם מצאו אחד את השנייה ועכשיו שירי מדברת על העתיד שלה עם לירן. שניהם למען האמת רק רוצים  כעת ליהנות מחיים זוגיים, להעלות תמונות לאינסטגרם ולהחזיק ידיים.

שירי התייחסה לשמועות שנפוצו על ההריון שלה: "לראשונה, שבדקו אם אני בהיריון קיבלתי את זה מאוד קשה. אפילו לא רציתי לתת תגובה, וזה לא היה עם מעיין אדם, זה היה לפני. באמת נעלבתי. ועם מעיין אדם באתי מוכנה, ולא רציתי שכלום יהרוס לי את הערב הזה, שבו יצאנו לאור. ברור לנו שיגיע הלחץ הזה, ובגלל זה אני חושבת שהצלחתי להגיב כמו שהגבתי בלי להתפרק, ואמרתי לה שעוד לא, ושבקרוב בעזרת השם, והיא לא הסתפקה בזה ואיחלה שבקרוב יהיה ברית מילה ואם לא אז בריתה, היא כאילו מאוד רוצה להיות מוזמנת".

"בפעם הראשונה ששאלו אותי קיבלתי את זה קשה כי עברתי חיים שלמים, עד גיל 35, ששאלו אותי 'מתי אצלך'. 'מה איתך'. עברתי את זה. את מקבלת עור של פיל כבר כי נוגעים לך בנקודה הכי כואבת. היום לא כואב לי כי אני מרגישה שזה קרוב מתמיד שאני אהיה בהיריון, אבל אני כן חושבת שזה לא עניינו של אף אחד וזה שלי ושל לירן. כאב לי לשמוע דווקא מאישה את השאלה הזאת. מעיין אדם יודעת את הטלפון שלי ואם היא רוצה להתנצל שתתקשר אליי אישית, אבל היא בכל זאת בחרה לעשות את זה בשידור, בלי להעלות אותי על הקו. כנראה העליב אותה שלא רציתי לדבר איתה אז היא בחרה להעליב אותי בחזרה והיא הצליחה אגב. קיבלתי את העדכון שהיא מדברת על הבטן שלי".

צילום: יונתן בלום

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן