בן אל תבורי מגונן על אייל גולן


הזמר המפורסם העלה פוסט בו הוא יוצא נגד התקשורת שפוגעת במשפחה של אייל גולן

פרשת אייל גולן שחזרה לתודעה מעסיקה את גם הסלב האחרים במדינה. הזמר, בן אל תבורי, יצא להגנת אייל גולן כאשר העלה פוסט נגד התקשורת ומדבר על הילדים של גולן: " כפי שאתם יודעים גדלתי למשפחה דיי מוכרת, אמא דוגמנית ואבא זמר מצליח. הכל תמיד היה נראה תותים אבל הצד האפל בזה, זו התקשורת. כל פיפס קטן קטן שאבא היה עושה היה מגיע לתקשורת וגורם שיימינג לאבא".

לטענת הזמר הילדים של גולן הם הנפגעים העיקריים וכפי שניתן לקרוא בפוסט שלו הוא השליך את זה כדוגמא על חייו וילדותו במשפחה: "בתור ילד, לא הייתי ילד מקובל הייתי ילד מאוד בעייתי עברתי הרבה וברגעים שהיו כותבים על אבא דברים רעים, בבית ספר היו מתכלים לי ורומסים אותי. אני אפילו זוכר שהתביישתי בשם שלי בן אל, כי היו קוראים לי בן אלף. ראיתי את הפרסומים שיש על אייל (גולן) לא אומר שזה מוצדק ולא לוקח צד אבל אני כן יכול להגיד שלתקשורת אין לב".

תבורי המשיך: "הסיפור עבר, נגמר, למה להחזיר אותו? לבנאדם יש ילדים שהולכים לחוגים ובתי ספר ותאמת? עליו זה לא ישפיע ולא יזיק אבל הילדים. בתור אבא טרי אני יכול להגיד שאני נזהר כמעט בכל צעד רק כדי שאדע שלא ירמסו את הילד שלי בעתיד. חבל שככה אנחנו חיים, כואב לי". כזכור, גולן הגיש צו מניעה לשידור הסרט ומכתב התראה לזכיינית רשת אך שהשופטת דחתה את בקשתו ואף אילצה את גולן ומנהליו לשלם הוצאות.

הרשמו לקבלת מייל על כתבות חמות מהאתר

 

 

דילוג לתוכן